Young people value sustainability and environmental protection the most
According to the a joint survey by the Bosch Group and Richter Gedeon Nyrt., the climate crisis and the finite nature of natural resources are the biggest challenges for more than 40% of consumers younger than 30 years.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
53% percent of respondents expect corporate solutions to these problems. More than two thirds of young people are hopeful that innovation will help to make progress in the domain of environmental awareness. Almost 40% of young people would prefer to buy a product that has a smaller impact on the environment. //
Related news
New, sustainable corrugated board box from Dunapack – a modern solution for fruit and vegetable packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian companies are not postponing sustainability – ESG readiness shows significant progress
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Power in every sip
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Protein intake: underrated plant sources in the Hungarian diet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
