The impact of the Black Friday and the Sunday store closure on domestic e-commerce
The Christmas season begins with the Black Friday in e-commerce, while despite the Sunday store closure we still not buy more online – according to the joint Online Retail Index research of GKI Digital and Árukereső.hu.
The holiday season begins, retailers are optimistic
The holiday season – like last year – is expected to begin in the webshops in late November this year with the Black Friday promotions. During the last Online Retail Index survey of this year, the three quarters of the surveyed e-retailers indicated that they do not want to miss the special period that takes place at the end of November.
Related news
The end of cheap “cheap orders”: customs and taxes await small packages in the US, and soon in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Knuspr Joins Swiss Markant Network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Race against time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Anuga Organic 2025: Global organic meeting point offers new diversity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spirits maker Diageo to close Ontario bottling plant by February 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIA Launches New Pet Food Range Backed By Veterinarians
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >