A Danone Magyarország megszerezte a világ egyik legjelentősebb társadalmi-fenntarthatósági minősítését
A Danone kelet-közép-európai régiójának valamennyi országa, azaz a magyar mellett a cég romániai, bulgáriai, csehországi és szlovákiai üzleti egységei is elnyerték a B Corp™ minősítést.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Ez a minősítés a vállalat irányítását, etikus működését, fenntartható beszerzési gyakorlatát, a munkavállalók jólétéért tett intézkedéseket és a közösségi befektetéseket emeli ki. A dokumentum a Danone társadalmi és környezeti felelősségvállalását hangsúlyozza, és elismeri azokat az erőfeszítéseket, amelyeket többek közt a regeneratív mezőgazdaság, a munkavállalói juttatások és a helyi közösségek támogatása terén tettek. Jelzi, hogy a cég megfelel bizonyos társadalmi, környezeti, átláthatósági és elszámoltathatósági szabványoknak, bizonyítva ezzel, hogy nem csak a profitot, de a társadalmi és környezeti jóllétet is szem előtt tartják működésük során.
A Danone anyavállalat célul tűzte ki, hogy 2025-re minden piacán rendelkezzen a B Corp™ minősítéssel, így az egyik első olyan multinacionális vállalat legyen, mely ezt elérte. A most minősítést szerzett leányvállalataival ez az arány már majdnem eléri a 75%-ot. //
Related news
Lidl innovates with recycled bottles – its own-brand offering is getting greener
Lidl Hungary has taken another important step towards sustainability: it…
Read more >The EU adopted a recommendation on the introduction of a sustainability reporting standard for SMEs
The European Commission has adopted a recommendation to introduce a…
Read more >Due to the high level of interest, Green Pledge is extending its application deadline!
The application deadline for the Green Pledge has been extended…
Read more >Related news
Half-term melon overview: difficult season, market-destroying promotions, desperate producers
The domestic melon season started with a delay of one…
Read more >Small producers welcome customers with open doors
Small producers across the country are opening their doors to…
Read more >With its first non-food store, Lidl is taking on Action and TEDi
For the first time, Lidl has opened a store that…
Read more >