Trademagazin > News and articles > Market News > With the launch of Topo Chico Sabores, Coca-Cola improves availability of the mineral water brand
With the launch of Topo Chico Sabores, Coca-Cola improves availability of the mineral water brand
🎧 Hallgasd a cikket:
Coca-Cola is rolling out Topo Chico Sabores, premium sparkling waters made with fruit juice and herbal extracts, in order to bring the fast-growing brand into a new non-alcoholic category. Topo Chico Sabores is available in three flavours: Blueberry, Tangerine and Lime.
Related news
Coca-Cola and Star Wars join forces to bring together the galaxy’s most beloved icons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard partners with Dole in RTD tie-up
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
KSH: industrial producer prices in July did not change compared to the previous month, exceeding the level a year earlier by an average of 4.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Expensive start to school: GVH investigates suspected cartel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority tested detergents, washing powders and washing capsules
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >