Trademagazin > News and articles > Market News > With the launch of Topo Chico Sabores, Coca-Cola improves availability of the mineral water brand
With the launch of Topo Chico Sabores, Coca-Cola improves availability of the mineral water brand
🎧 Hallgasd a cikket:
Coca-Cola is rolling out Topo Chico Sabores, premium sparkling waters made with fruit juice and herbal extracts, in order to bring the fast-growing brand into a new non-alcoholic category. Topo Chico Sabores is available in three flavours: Blueberry, Tangerine and Lime.
Related news
Coca-Cola To Introduce Mini 7.5-Ounce Cans In US Convenience Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
KPMG surveyed CEOs again this year: Challenges have increased, leaders are more pessimistic than at this time a year ago
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Food Day 2025 – FAO turns 80
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >