A Coca-Cola a Topo Chico Sabores bevezetésével az ásványvízmárka elérést növelné

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 30. 09:50

A Coca-Cola a Topo Chico Sabores gyümölcslével és gyógynövénykivonatokkal ízesített prémium ásványvizének piacra dobásával a gyorsan növekvő italmárkát új alkoholmentes kategóriába vezeti be.

Az italóriás új ízeken és termékkiterjesztéseken – ezen belül a Molson Coorsszal való együttműködése révén alkoholtartalmú italokon – keresztül gyorsította fel a Topo Chico innovációját annak érdekében, hogy a fogyasztók választási lehetőségeit bővítse és eggyel több oka legyen a vásárlóknak épp ezt a népszerű ital fogyasztani. A Coca-Cola optimista a Topo Chico jövőjét illetően és úgy véli, hogy a forgalmazásból származó árbevétel akár az 1 milliárd dollárt is meghaladhatja.

A Topo Chico Sabores, amely a vállalat több mint száz évvel ezelőtti kínálatát tükrözi, áfonya, mandarin és lime ízben kapható.

Kapcsolódó cikkeink