Heinz celebrates ‘150 years of clean plates’ in anniversary campaign
Heinz is celebrating its 150th anniversary with a marketing campaign focused on its most iconic product – Heinz Tomato Ketchup – and its place at meal times, Marketing Week reports.
“How do you know when you’ve had good food? You have a clean plate. The role Heinz plays in making food tastier and cleaning those plates is what we’re dramatising…’ Kraft Heinz’s, marketing VP for Europe Middle East and Africa, Victoria Sjardin, tells Marketing Week.
Related news
Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >José Mourinho returns in the latest episode of Snickers’ iconic ‘You’re Not Yourself When You’re Hungry’ campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG appoints Balázs Polgári as its country manager in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Indotek Group acquires €43.5 million worth of real estate portfolio in Spain awaiting restructuring
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >