Heinz celebrates ‘150 years of clean plates’ in anniversary campaign
Heinz is celebrating its 150th anniversary with a marketing campaign focused on its most iconic product – Heinz Tomato Ketchup – and its place at meal times, Marketing Week reports.
“How do you know when you’ve had good food? You have a clean plate. The role Heinz plays in making food tastier and cleaning those plates is what we’re dramatising…’ Kraft Heinz’s, marketing VP for Europe Middle East and Africa, Victoria Sjardin, tells Marketing Week.
Related news
Mixed to taste – a sauce revolution in the American market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >