A „150 évnyi üres tányér”-kampánnyal ünnepel a Heinz
Fennállásának 150. évfordulóját ünnepli a Heinz. Az ebből az alkalomból elindított kampány a cég legikonikusabb termékét, a Heinz Ketchupot állítja a középpontba, hogy megmutassa, milyen fontos helyet foglal el a termék a vásárlók étkezéseiben, adta hírül a Marketing Week.
A kampány a „150 évnyi üres tányér” nevet kapta, s az elmúlt másfél évszázad különböző stílusú és korú tányérjait mutatja be kicsit ketchuposan. „Honnak tudod, hogy finom volt az étel? Onnan, hogy üres a tányér. A kampányban azt akartuk megmutatni, mennyire fontos szerepet játszik a Heinz abban, hogy ízletesebbé tegye az ételeket”, hangsúlyozta Victoria Sjardin, a cég Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Drágulhat a karácsonyi menü: mire számítsunk az ünnepi időszakban?
Ahogy közeledik az ünnepi időszak, sokan már tervezik a karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >