A „150 évnyi üres tányér”-kampánnyal ünnepel a Heinz
Fennállásának 150. évfordulóját ünnepli a Heinz. Az ebből az alkalomból elindított kampány a cég legikonikusabb termékét, a Heinz Ketchupot állítja a középpontba, hogy megmutassa, milyen fontos helyet foglal el a termék a vásárlók étkezéseiben, adta hírül a Marketing Week.
A kampány a „150 évnyi üres tányér” nevet kapta, s az elmúlt másfél évszázad különböző stílusú és korú tányérjait mutatja be kicsit ketchuposan. „Honnak tudod, hogy finom volt az étel? Onnan, hogy üres a tányér. A kampányban azt akartuk megmutatni, mennyire fontos szerepet játszik a Heinz abban, hogy ízletesebbé tegye az ételeket”, hangsúlyozta Victoria Sjardin, a cég Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >Polgárdiban nyitott üzletet a PENNY
Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >