Last year we purchased 22 million times on the Internet
In 2015, the Hungarian consumers purchased products online for more than 22 million times.
Nearly 30 percent of the products were taken over personally at the webshop's own shop, but nearly 15 million packages were transported by intermediate logistics service providers – the joint Online Retail Index survey of GKI Digital and Árukereső.hu reveals.
Related news
New programme to support the digitalisation of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is what Hungarians are looking for now, according to Árukereső.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fewer and fewer Hungarian companies are successful in e-commerce, but why?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


