Online retailing increased by 16 percent in 2015
Domestic online retail continued to grow. In 2015 a further 16 percent increase occured. The total sales of online retail amounted to 270 billion HUF.
Technical products are still the most popular, but the turnover rate of the beauty and health care, toy and game, and cultural products increased significantly as well – according to the joint Online Retail Index research series of GKI and Árukereső.hu.
Related news
These were the most popular products of the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Árukereső.hu: this is what is bought here and in the region online during the heat wave
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is what Hungarians order online when the weather is good
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >