Online retailing increased by 16 percent in 2015
Domestic online retail continued to grow. In 2015 a further 16 percent increase occured. The total sales of online retail amounted to 270 billion HUF.
Technical products are still the most popular, but the turnover rate of the beauty and health care, toy and game, and cultural products increased significantly as well – according to the joint Online Retail Index research series of GKI and Árukereső.hu.
Related news
No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Czech parent company of Árukereső increased its revenue and operating profit last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >These were the most popular products of the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
FAO food price index falls in October, near-record cereal stocks expected
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EU regulations on food additives are getting stricter – new rules on the use of preservatives and sweeteners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sentix: Investors in the eurozone became more pessimistic in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


