Online retailing increased by 16 percent in 2015
Domestic online retail continued to grow. In 2015 a further 16 percent increase occured. The total sales of online retail amounted to 270 billion HUF.
Technical products are still the most popular, but the turnover rate of the beauty and health care, toy and game, and cultural products increased significantly as well – according to the joint Online Retail Index research series of GKI and Árukereső.hu.
Related news
The Czech parent company of Árukereső increased its revenue and operating profit last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >These were the most popular products of the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Árukereső.hu: this is what is bought here and in the region online during the heat wave
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Analyst commentary: when is an interest rate cut expected?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >These are the biggest misconceptions about protein consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >