Tesco: akár 1,1 milliárd dollárba is kerülhet a koronavírus elleni védekezés
925 millió font (1,1 milliárd dollár) körül állhat meg az a pénzösszeg, amelyet a brit Tesco a koronavírus elleni harcra fordított. A cég emiatt nem is tudta kiadni szokásos évi előrejelzését arról hogyan fog idén teljesíteni.
A brit szupermarketek egytől egyig megtapasztalták, miként fosztják ki a vásárlók az üzleteket és halmoznak fel élelmiszert és tartós cikkeket háztartásaikban, hogy a karantén alatt ne kelljen vásárolniuk menni.
Ugyanakkor hiába költöttek sokkal többet az emberek, a vírus elleni védekezés rengeteg pénzbe került, hiszen számos intézkedést kellett meghozni, és rengeteg új alkalmazottat felvenni. A Tesco minden éttermét és kávézóját bezárta, ami ugyancsak jelentős kiesés a cég számára.
CNBC
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >