Szeretettel tálalva: új kampányt indít a Tesco

Dátum: 2018. 03. 09. 11:28

Március 8-án elindult a Tesco új kampánya, amelynek középpontjában az áruházláncban kapható minőségi élelmiszerek, és az ebből – szenvedély, gondoskodás és szeretet hozzáadásával – készített finom ételek állnak. A „Szeretettel tálalva a Tescótól” kampány minden hónapban más és más történeten keresztül mutatja be, az ételek milyen fontos szerepet töltenek be a vásárlók életében.

„A Tescónál az étel mindig is a szenvedélyünk volt. Büszkék vagyunk a kínálatunkban található élelmiszerek minőségére, és tisztában vagyunk vele, ezeknek milyen meghatározó szerepe lehet abban, hogy összehozzák az embereket” – mondta Pártos Zsolt, a Tesco magyarországi ügyvezető igazgatója. „A ’Szeretettel tálalva’ kampány az ételeket teszi működésünk és a vásárlóinkkal való párbeszédünk középpontjába” – tette hozzá.

A Tesco új kampányában bemutatott történetek a vásárlók szokásaira épülnek. Az első, márciusi történet középpontjában a sült kacsa receptje áll – egy olyan húsvéti étel, amit együtt fogyaszthat el a család az ünnepi asztalnál.

A havonta más kiemelt „Szeretettel tálalva” történet mellett a vásárlók további kedves történetekkel is találkozhatnak majd a rádióban, a digitális csatornákon, a közösségi portálokon és az áruházakban. A Tesco által megosztott ételek receptjei és hozzávalói elérhetők lesznek a nagyobb áruházakban, valamint az online bevásárlás során, így a vásárlók könnyedén elkészíthetik ezeket a fogásokat otthon is. A történetek megszületését a vásárlók inspirálták, de a kampány során az áruházlánc olyan receptekről is mesél, amelyeket a Tesco partnerei, szállítói vagy egy-egy, a Tesco által támogatott nonprofit szervezet ajánlott.

A kampányt az Ogilvy&Mather készítette, a médiavásárlásért a Mediacom felel. A kampány televíziós, rádiós, nyomtatott, kültéri, áruházi és digitális felületekre készült Közép-Európában. Az első televíziós reklámot az izlandi rendező, Arni Thor Jonsson jegyzi.