Prémium sörökkel folytatódik a gasztroforradalom
Idén is útjára indult a Staropramen Ízművek kampány, amelynek célja, hogy meghonosítsa Magyarországon a sörgasztro fogalmát. A kezdeményezés sikere pár évvel ezelőtt még elképzelhetetlen lett volna, mára azonban Magyarország felkerült Európa kulináris térképére.
„A hazai gasztroforradalom nem lehet teljes a prémium sörök nélkül” – Mondta el el Ruip Balázs, a Borsodi Sörgyár Kft. prémium brand managere- az idei első Staropramen Ízművek nyitó vacsoráján.
A Borsodi Sörgyárak idén második alkalommal hirdeti meg rendhagyó kampányát, amelynek célja, hogy egyfelől megünnepelje a hazai gasztroforradalom eredményeit valamint élharcosait, másfelől, felhívja a figyelmet az egyre népszerűbb „sörgasztro” jelenségre, vagyis a prémium sörök iránti növekvő igényre is.
Ennek kapcsán Ruip Balázs hozzátette:
„A gasztronómiai forradalom hatására megnőtt a magyarok igénye nem csak a minőségi ételek, de a kiváló italok, köztük a prémium sörök iránt is. Az elmúlt évek dinamikus fejlődése ugyanakkor ahhoz vezetett, hogy még ma is kevesen tudják, melyek a legmegfelelőbb étel-italpárosítások. Ezért hoztuk létre az Ízművek kampányt, amelynek keretében bebizonyítjuk, hogy a sör és a gasztronómia nem egymástól idegen fogalmak, sőt a prémium sörök, mint például a Staropramen is, a legkiválóbb fogásokhoz is jól illeszthetőek.”
Az Ízművek kampány keretén belül az érdeklődők egy egyedi riportanyagon keresztül megismerhetik a gasztroforradalom történetét kezdetektől egészen napjainkig, valamint számos nyári eseményen találkozhatnak majd a Staropramen food truck-jával. Emellett az ország több pontján jelentkezhetnek az Ízműves estékre, amelynek keretén belül személyesen is megízlelhetik a gasztroforradalom eredményeit.
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >