Nyolcszázezer csomag húst dobnak grillre a Tesco vásárlói
A Tesco tapasztalata alapján évről évre nő a grilltermékek népszerűsége, a vásárlók pedig egyre inkább a magas minőségű termékeket keresik. Az áruházlánc a májustól szeptemberig tartó grillszezonra 800 ezer csomag grill húskészítménnyel, 100 ezer tálca hamburgerhússal és 1,5 millió csomag grillfűszerrel készül. A Tesco emellett izgalmas grill recepteket kínál nemcsak a húsimádóknak és ínyenceknek, de a speciális étrendet követőknek és a vegetáriánusoknak is.
A legnépszerűbb grilltermékek várhatóan idén is a grillkolbászok lesznek, amelyből továbbra is a magyaros ízesítésű a legkeresettebb. Az áruházlánc a 4 féle sajátmárkás grillkolbász mellett baconbe csavart és fehér kolbászokkal is készül. Egyre nő a grillsajtok népszerűsége is: az áruházlánc másfélszeres növekedésre számít az idei szezonban, illetve sokan keresik a marinált és előre pácolt húsokat, amelyekből az éves eladás kétharmadát a grillszezonban értékesíti a Tesco.
Reneszánszát éli az otthoni hamburgerkészítés: évről évre növekszik a kereslet az előre formázott hamburgerpogácsák iránt, amiből tavaly 45 ezer tálcával értékesített az áruház, idén pedig még szélesebb választékkal készül, és ennek több mint kétszeresét tervezi eladni. A grillhúsok között emellett közel 60 féle előre csomagolt és 40 féle hentespultban található hús szerepel. Ezekből a vásárlók leginkább a sertés és a baromfi termékeket keresik. A húsok ízesítéséhez a Tesco összesen több mint 110 féle fűszerkeverékkel és szósszal készül, előbbiből 1,5 millió csomag, utóbbiból pedig 100 ezer darab fogyott tavaly.
Az áruházlánc még egyszerűbbé teszi a felkészülést a kerti partikra: a grilltermékek online is megrendelhetők. A vásárlóknak így elég akár előző nap leadni a megrendelést, legyen szó húsokról, sajtokról, üdítőkről vagy minőségi grill kiegészítőkről, a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatás hűtött autóival Budapest, Székesfehérvár, Győr és Szeged mellett júniustól már Veszprémben is házhoz hozza a termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >