Pizzaétterem-lánc magyar módra
Évek óta vagyunk tanúi ismert vagy kevésbé ismert amerikai étteremláncok próbálkozásainak a hazai piacon: nevüket, koncepciójukat próbálják eladni franchise-vállalkozóknak, rendkívül borsos áron – bármiféle piacismeret, illetve -felmérés nélkül. Szinte kivétel nélkül sikertelenül!
Van viszont alapos piacismerete a hazai Burger Kingeket is működtető The Fusion Group Zrt.-nek, így sokkal több esélyt adhatunk a Bellozzo „láncnak”, amelynek első, klasszikus gyorsétterme után most nyílt egy plázás is, a Westend food courtjában. Ha a németeknek nagyon bejött a Vapiano-koncepció, miért ne lehetne nekünk is az ahhoz hasonló ételválasztékkal (bár jóval szegényesebb italválasztékkal) dolgozó, akár külföldön is terjeszkedni képes olasz étteremláncunk! //
Kapcsolódó cikkeink
A Burger King 300 millió dollárt szán éttermei modernilzálására
A Burger King és anyavállalata, a Restaurant Brands International, további…
Tovább olvasom >Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg…
Tovább olvasom >Olcsóbb lett a német Burger Kingben a növényi alapú menü a húsosnál
Németországban a Burger King 10 centtel csökkentette az összes növényi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő
Nagy potenciál van Hévízben, nemcsak az ország GDP-jének tizedét adó…
Tovább olvasom >A külföldi turisták Budapesten kívül nem nagyon mennek máshova
A KSH márciusi turisztikai eredményei kiugró növekedést mutatnak, amely elsősorban…
Tovább olvasom >Piaszagod van, csak kicsit másképp – A nap képe
A Swag Brewery illatos szappanjai valódi szeszes italokból készülnek, de…
Tovább olvasom >