Olcsóbb lett a német Burger Kingben a növényi alapú menü a húsosnál
Németországban a Burger King 10 centtel csökkentette az összes növényi alapú menü árát, így azok olcsóbbá váltak, mint az étteremlánc húsalapú opciói.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A változtatás a „növényi ételeket mindenkinek” kampány része, amely a fogyasztókat a húsmentes étkezés kipróbálására hivatott ösztönözni, és a kínált ízek sokszínűségét hangsúlyozza.
A Burger King azon túl, hogy állítása szerint nagyon pozitív visszajelzéseket kapott növényi alapú kínálatáról, egyre nagyobb keresletet is tapasztal.
Az étteremlánc a The Vegetarian Butcherrel együttműködésben új, virágalakú húspogácsát is fejlesztett a növényi alapú hamburgereihez, hogy vizuálisan könnyen megkülönböztethetővé tegye a növényi alapú és a hagyományos marhahúsos változatokat. Mindezt azután, hogy új, petrezselyemmel megszórt panírt vezetett be annak érdekében, hogy a növényi alapú csirkehús-pogácsákat és nuggetseket a vásárlók ne tévesszék össze a húsos fogásokkal. //
Kapcsolódó cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Monster Energy Ultra Rosá
A magyar piacon februárban bevezetett termék teljesen új ízélményt nyújt…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >