Pizzaétterem-lánc magyar módra
Évek óta vagyunk tanúi ismert vagy kevésbé ismert amerikai étteremláncok próbálkozásainak a hazai piacon: nevüket, koncepciójukat próbálják eladni franchise-vállalkozóknak, rendkívül borsos áron – bármiféle piacismeret, illetve -felmérés nélkül. Szinte kivétel nélkül sikertelenül!
Van viszont alapos piacismerete a hazai Burger Kingeket is működtető The Fusion Group Zrt.-nek, így sokkal több esélyt adhatunk a Bellozzo „láncnak”, amelynek első, klasszikus gyorsétterme után most nyílt egy plázás is, a Westend food courtjában. Ha a németeknek nagyon bejött a Vapiano-koncepció, miért ne lehetne nekünk is az ahhoz hasonló ételválasztékkal (bár jóval szegényesebb italválasztékkal) dolgozó, akár külföldön is terjeszkedni képes olasz étteremláncunk! //
Kapcsolódó cikkeink
Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg…
Tovább olvasom >Olcsóbb lett a német Burger Kingben a növényi alapú menü a húsosnál
Németországban a Burger King 10 centtel csökkentette az összes növényi…
Tovább olvasom >Ismét fellendülőben az európai foodservice vállalatok
Európa legnagyobb foodservice vállalatai 2022-ben tekintélyes forgalomnövekedést értek el a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gundel emléktábla-koszorúzás
180 éve született Gundel János vendéglős, a híres gasztronómiai dinasztia…
Tovább olvasom >Drasztikus az áremelkedés a Balatonnál
A Balaton környéki szállások árai idén átlagosan 10%-kal nőttek az…
Tovább olvasom >