Magyar borokat értékesít külföldön a Tesco
Magyar borokat értékesít és népszerűsít a Tesco Csehországban, Szlovákiában és Lengyelországban – írja az agrarszektor.hu. Jövő év tavaszától pedig az Egyesült Királyságban is megjelenik majd a Wine Concept ernyőmárka, amely azért jött létre, hogy a Magyarország öt borrégiójából származó borokat egy név alatt tudja értékesíteni a Tesco a külföldi áruházakban.
Kormányzati, kereskedelmi és termelői közreműködéssel népszerűsít és értékesít magyar borokat a Tesco Csehországban, Szlovákiában és Lengyelországban, majd a jövő év tavaszától az Egyesült Királyságban is – közölte Matt Simister, a Tesco-Európa vezérigazgatója. A Külgazdasági és Külügyminisztérium, a Magyar Nemzeti Kereskedőház, a Wine Concept Zrt. és a Tesco-Global Áruházak Zrt. együttműködésében jött létre a Wine Concept ernyőmárka, amely a cseh, a lengyel és a szlovák Tesco-áruházakban eladott magyar borok 12 százalékát adja. A jövő év márciusától-áprilisától pedig a Wine Concept két terméke, egy Chardonnay és egy késői szüretelésű tokaji bor körülbelül 400 Egyesült Királyságbeli Tesco-áruházban válik elérhetővé.
Az utóbbi egy évben az eladott mennyiség már elérte a félmillió palackot, és folyamatosan emelkedik – mondta Petkovics Gábor, a Wine Concept Zrt. értékesítési vezetője. A 22 magyar borrégió, illetve a sok borfajta és pincészet között nehéz kiigazodnia a külföldi borfogyasztóknak, ezért jött létre a Wine Concept ernyőmárka, amely most egy név alatt az ország öt borégiójából (Balaton, Eger, Szekszárd, Tokaj, Villány) 18 különböző típusú palackozott bort foglal magába. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >