Kiváló minőségű magyar borok és élelmiszerek mutatkoztak be Washingtonban
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH), Magyarország Washingtoni Nagykövetsége, valamint az európai borok importálására szakosodott 3W Beverage Importers Taste of Hungary néven tematikus magyar napot szervezett 150 amerikai üzletember részvételével.
A washingtoni eseményen a kiváló magyar borok mellett bemutatkozott a hazai, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás közösségi márka is.
Az amerikai üzletemberek, disztribútorok és élelmiszeripari szereplők számára rendezett eseményen az egri, tokaji és szekszárdi kiváló minőségű borok, illetve a prémium kategóriás magyar élelmiszereket összefogó Áldomás ernyőmárka is bemutatkozott. Mind a magyar borok, mind az Áldomás élelmiszerek pozitív fogadtatásban részesültek, a visszajelzések alapján konkrét megrendelésekre is számítani lehet az amerikai piacról.
A gasztronómiai bemutató és borkóstoló mellett megemlékeztek az 1956-os forradalom évfordulójáról.
Az eseményen hazánk kultúrájába is belekóstolhattak a résztvevők, hiszen a kiváló magyar ételek és borok mellé a BudaPassion Trio szolgáltatta a zenei aláfestést, illeszkedve a Kereskedőház megújuló stratégiai portfóliójához, melynek részeként a korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a magyar kultúra külföldi népszerűsítésére is.
,,Az amerikai fogyasztók jelentős vásárlóerővel rendelkeznek, és a piac kifejezetten keresi a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket. Éppen ezért, és az eddigi pozitív visszajelzések miatt biztosak vagyunk benne, hogy az Egyesült Államokban is sikeresen tudjuk majd forgalmazni az Áldomás termékeket” – fogalmazott Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.
Az Áldomás élelmiszerek külpiaci értékesítése a közeljövőben megkezdődik, a tervek szerint elsőként az egyik fő célpiacon, az Egyesült Királyságban.
###
A Magyar Nemzeti Kereskedőházról
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. célja elősegíteni a magas hozzáadott értékű, nemzetközileg is versenyképes termékeket és szolgáltatásokat előállító hazai kis- és középvállalkozások exporttevékenységének bővülését. Helyi képviseletein keresztül jelenleg négy kontinens közel 40 országának piaca érhető el. Partnerei számára a külpiacokon felkutatja a lehetséges konkrét üzleti lehetőségeket, illetve személyre szabott, komplex szolgáltatáscsomagot nyújt exportképességük növelése érdekében. További információ: www.kereskedohaz.hu
Kapcsolódó cikkeink
Sulyok Tamás: kiváló borászok nélkül nem születnének minőségi borok
Kiváló borászok nélkül a legősibb szőlőfajtákból és a legkedvezőbb évjáratok…
Tovább olvasom >Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >Borok Badacsonyból
A Badacsonyi borvidék márciusban már tizenharmadik alkalommal költözött a budapesti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó anyák napja: amikor az anyukák nem bevásárolni mentek a Tescóba
Összesen közel 2800 szülő, közülük mintegy 2200 olyan anya dolgozik…
Tovább olvasom >Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi…
Tovább olvasom >Itt az év eddigi legnagyobb élelmiszergyűjtése
3000 önkéntes teljesít szolgálatot pénteken és szombaton az év eddigi…
Tovább olvasom >