Kiváló minőségű magyar borok és élelmiszerek mutatkoztak be Washingtonban
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH), Magyarország Washingtoni Nagykövetsége, valamint az európai borok importálására szakosodott 3W Beverage Importers Taste of Hungary néven tematikus magyar napot szervezett 150 amerikai üzletember részvételével.
A washingtoni eseményen a kiváló magyar borok mellett bemutatkozott a hazai, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás közösségi márka is.
Az amerikai üzletemberek, disztribútorok és élelmiszeripari szereplők számára rendezett eseményen az egri, tokaji és szekszárdi kiváló minőségű borok, illetve a prémium kategóriás magyar élelmiszereket összefogó Áldomás ernyőmárka is bemutatkozott. Mind a magyar borok, mind az Áldomás élelmiszerek pozitív fogadtatásban részesültek, a visszajelzések alapján konkrét megrendelésekre is számítani lehet az amerikai piacról.
A gasztronómiai bemutató és borkóstoló mellett megemlékeztek az 1956-os forradalom évfordulójáról.
Az eseményen hazánk kultúrájába is belekóstolhattak a résztvevők, hiszen a kiváló magyar ételek és borok mellé a BudaPassion Trio szolgáltatta a zenei aláfestést, illeszkedve a Kereskedőház megújuló stratégiai portfóliójához, melynek részeként a korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a magyar kultúra külföldi népszerűsítésére is.
,,Az amerikai fogyasztók jelentős vásárlóerővel rendelkeznek, és a piac kifejezetten keresi a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket. Éppen ezért, és az eddigi pozitív visszajelzések miatt biztosak vagyunk benne, hogy az Egyesült Államokban is sikeresen tudjuk majd forgalmazni az Áldomás termékeket” – fogalmazott Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.
Az Áldomás élelmiszerek külpiaci értékesítése a közeljövőben megkezdődik, a tervek szerint elsőként az egyik fő célpiacon, az Egyesült Királyságban.
###
A Magyar Nemzeti Kereskedőházról
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. célja elősegíteni a magas hozzáadott értékű, nemzetközileg is versenyképes termékeket és szolgáltatásokat előállító hazai kis- és középvállalkozások exporttevékenységének bővülését. Helyi képviseletein keresztül jelenleg négy kontinens közel 40 országának piaca érhető el. Partnerei számára a külpiacokon felkutatja a lehetséges konkrét üzleti lehetőségeket, illetve személyre szabott, komplex szolgáltatáscsomagot nyújt exportképességük növelése érdekében. További információ: www.kereskedohaz.hu
Kapcsolódó cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Hubai Imre: a magyar bor páratlan nemzeti kincs
A magyar bor páratlan nemzeti kincs, amelyre az egész ország…
Tovább olvasom >Sorsokról döntenek e titkos társaság tagjai
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >