Magazin: A HEINEKEN-nél búcsúztatta az évet a POPAI
Az év utolsó POPAI-találkozóján, november 8-án a HEINEKEN látta vendégül az Egyesület tagjait.
A szakmai délután házigazdái Berki Tímea és Ozoróczy Viktória voltak. Berki Tímea A kevesebb több? – POS/POP a HoReCa-ban című előadásában bemutatta a HEINEKEN saját POS-optimalizálási módszerét és annak elemeit, melyek segítségével az értékesítéshelyi eszközök teljes skáláját alakítják és kezelik. A trade marketing vezető előadásában kitért az egyes HoReCa-pontonkénti POS-stratégiákra, valamint részletezte a stratégiai márkák láthatóságának alapvető szempontjait.
A POPAI Egyesület, tematikus éveinek sorát folytatva, 2019-re „Digitalizáció, vagy amit akartok” címmel hirdette meg a következő témakört. A POPAI Magyarország Egyesület találkozóinak következő állomását január 17-én a Mondelēz biztosítja. //
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >