A fejlesztések 2019-ben is folytatódtak
Az előző években meghatározott, hosszú távú fejlesztési tervek mentén sikerült haladnia a CBA, illetve Príma hálózatnak a 2019-es esztendőben is. Szolgáltató franchise-rendszerük további finomhangolása zajlott tavaly. A frissáru termékek túlnyomó többségét immár központi raktárról szállítják ki partnereiknek, akik számára ez jelentős mértékű könnyebbség.
– Magas minőségű termékkínálatunk bővítése egyértelműen találkozott a vásárlói igényekkel – mondja Lázár Vilmos, a CBA elnöke. – Az üzletek fejlesztése is komoly hangsúlyt kapott, jó pár egység kívül-belül megújult.
A CBA-üzletek száma érdemben nem változott, ugyanakkor tovább bővült a nagykereskedelmi tevékenység, illetve a független vagy más logó alatt működő egységek ellátása. A Príma hálózat erősödött, mivel a különleges, illetve magas minőségű árukínálatra egyre fokozódó vásárlói igény mutatkozik.
A hálózat marketingtevékenységének leglátványosabb eleme a saját márkás termékek arculatváltása volt. Ezzel párhuzamosan a termékkínálat is frissült. Az újdonságok jelentős forgalmi többletet eredményeztek. A CBA Piros márka nagy ismertségre tett szert néhány hónap leforgása alatt.
Folytatódtak a hűségpromóciók, és megkezdődött a PontMaster hűségprogram bevezetése is, teszi hozzá. A lánc mindemellett továbbra is nagy figyelmet szentelt a boltban dolgozó kollégák szakmai képzésére.
A magyar termékek népszerűsítése, eladásuknak az ösztönzése mellett a hazai borok különös figyelmet kapnak. A legjobb tételek biztosítása érdekében megrendezték a III. Príma borversenyt, a legnevesebb hazai borászok bevonásával alakították ki a kínálatot.
– Magyar hálózatként továbbra is elkötelezettek vagyunk, hogy olyan segítő programok mellé álljunk, melyek minél szélesebb körű társadalmi rétegekhez juthatnak el, illetve olyanokon segíthet, akik élethelyzetüknél fogva gyámolításra szorulnak – hangsúlyozza Lázár Vilmos. – Folytattuk a sok éve megkezdett együttműködést a Ments Életet Alapítvánnyal, a Nagycsaládosok Országos Egyesületével, az Ökumenikus Segélyszervezettel és a 2019-es esztendőben a Mikulásgyárral is együttműködtünk. Ezenfelül pedig hálózatunk tagjai működési területeiken nagy számban támogattak helyi segítő programokat. //
Kapcsolódó cikkeink
Már 4 adománykuponnal fedezhetjük egy rászoruló gyermek napi étkeztetését
Az Ökumenikus Segélyszervezet évről évre 3000 nehéz sorsú gyermek felzárkózását…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >Az előző évi pénzadomány közel másfélszerese gyűlt össze a Tescóban karácsony előtt
Újabb 85 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldségek grillre – vagy köretnek
A grillezés már régóta több mint egy főzési módszer; egy…
Tovább olvasom >A grillezés sava-borsa
Végigzongorázták tavaly a fogyasztók az összes lehetőséget, hogy ne kelljen…
Tovább olvasom >Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >