A fejlesztések 2019-ben is folytatódtak
Az előző években meghatározott, hosszú távú fejlesztési tervek mentén sikerült haladnia a CBA, illetve Príma hálózatnak a 2019-es esztendőben is. Szolgáltató franchise-rendszerük további finomhangolása zajlott tavaly. A frissáru termékek túlnyomó többségét immár központi raktárról szállítják ki partnereiknek, akik számára ez jelentős mértékű könnyebbség.

Lázár Vilmos
elnök
CBA és Príma
hálózat
– Magas minőségű termékkínálatunk bővítése egyértelműen találkozott a vásárlói igényekkel – mondja Lázár Vilmos, a CBA elnöke. – Az üzletek fejlesztése is komoly hangsúlyt kapott, jó pár egység kívül-belül megújult.
A CBA-üzletek száma érdemben nem változott, ugyanakkor tovább bővült a nagykereskedelmi tevékenység, illetve a független vagy más logó alatt működő egységek ellátása. A Príma hálózat erősödött, mivel a különleges, illetve magas minőségű árukínálatra egyre fokozódó vásárlói igény mutatkozik.
A hálózat marketingtevékenységének leglátványosabb eleme a saját márkás termékek arculatváltása volt. Ezzel párhuzamosan a termékkínálat is frissült. Az újdonságok jelentős forgalmi többletet eredményeztek. A CBA Piros márka nagy ismertségre tett szert néhány hónap leforgása alatt.
Folytatódtak a hűségpromóciók, és megkezdődött a PontMaster hűségprogram bevezetése is, teszi hozzá. A lánc mindemellett továbbra is nagy figyelmet szentelt a boltban dolgozó kollégák szakmai képzésére.
A magyar termékek népszerűsítése, eladásuknak az ösztönzése mellett a hazai borok különös figyelmet kapnak. A legjobb tételek biztosítása érdekében megrendezték a III. Príma borversenyt, a legnevesebb hazai borászok bevonásával alakították ki a kínálatot.
– Magyar hálózatként továbbra is elkötelezettek vagyunk, hogy olyan segítő programok mellé álljunk, melyek minél szélesebb körű társadalmi rétegekhez juthatnak el, illetve olyanokon segíthet, akik élethelyzetüknél fogva gyámolításra szorulnak – hangsúlyozza Lázár Vilmos. – Folytattuk a sok éve megkezdett együttműködést a Ments Életet Alapítvánnyal, a Nagycsaládosok Országos Egyesületével, az Ökumenikus Segélyszervezettel és a 2019-es esztendőben a Mikulásgyárral is együttműködtünk. Ezenfelül pedig hálózatunk tagjai működési területeiken nagy számban támogattak helyi segítő programokat. //
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai megállapodást kötött a WHC Csoport és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
Három évre szóló stratégiai együttműködési megállapodást kötött a WHC Csoport és a Magyar…
Tovább olvasom >Idén is adománygyűjtést szervez a kisgyermekes családoknak a Nagycsaládosok Országos Egyesülete és a CBA
Nyolcadik alkalommal kezdődött meg pénteken a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE),…
Tovább olvasom >Lezárult a tanszergyűjtés az Auchanban
Elkezdődött a tanév, aminek 10 200 gyermek megfelelő felszereléssel vághatott neki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Két lábbal az Ígéret földjén
Turcsán Tünde, a GfK FMCG-üzletág-igazgatója a Business Days harmadik napján…
Tovább olvasom >RetailZoom: A dohányboltok ismét felülmúlják a piacot
A Business Days második napján Andreas Christou, a RetailZoom ügyvezető…
Tovább olvasom >RetailZoom: A vásárlói hűség a mentőöv az inflációs válság idején
A RetailZoom ügyvezető igazgatója, Andreas Christou a Business Daysen elhangzott…
Tovább olvasom >