Már 4 adománykuponnal fedezhetjük egy rászoruló gyermek napi étkeztetését
Az Ökumenikus Segélyszervezet évről évre 3000 nehéz sorsú gyermek felzárkózását segíti országosan rendszeres fejlesztő foglalkozásokkal Kapaszkodó programja keretében. A kezdeményezés egyik fontos anyagi forrását a Tesco áruházakban értékesített 250 forintos adománykuponok jelentik, melyekből már négy darab megvásárlásával biztosítható egy rászoruló gyermek egynapi étkeztetése. Idén a vásárlók május 13. és június 16. között támogathatják a karitatív tevékenységet az áruházlánc kasszáinál kapható kuponok vásárlásával. A befolyt összegből így több ezer olyan hátrányos helyzetű hazai gyermek fejlesztését és nyári táboroztatását segíthetik, mint például Erika ikerfiai és lánya, akik az életkörülményeikből adódó nehézségek miatt csak nemrég alkothatnak újra egy családot.
Az Ökumenikus Segélyszervezet Kapaszkodó gyermekfejlesztő programja keretében összesen több mint 3000 nehéz körülmények között élő gyermekkel foglalkozik rendszeresen országszerte. Ezek a gyerekek a szervezet támogatása nélkül nem indulhatnának társaikkal egyenlő esélyekkel az életben, valamint nem érhetnék el a szükséges eszközöket és képzéseket a tanuláshoz, illetve az iskolán kívüli fejlesztő foglalkozásokhoz.
Közéjük tartoznak Erika gyermekei is, akik közül az elsőszülött ikerfiúk korábban nevelőszülőkhöz kerültek, és csak a Segélyszervezet által üzemeltetett egyik családok átmeneti otthonában lehettek később újra együtt édesanyjukkal. Erika újszülött lányával, Hannával már ide érkezett a kórházból, miután párkapcsolati bűncselekmény áldozataként földönfutóvá vált. Mára az ötéves fiúk rendszeresen járnak foglalkozásra, húguk, Hanna pedig a korai fejlesztést biztosító babatornán vesz részt az intézményben, ahol a gyerekek barátokra, édesanyjuk pedig támogatásra talált.
A történet csupán egy a több ezer nehéz sors közül, melyek jobbra fordulhattak a Kapaszkodó program által biztosított anyagi források révén. Az adománygyűjtés egyik fő résztvevőjeként évről évre a Tesco is hozzájárul ahhoz a munkához, ami kapaszkodót nyújt a szegénység okozta hátrányok leküzdéséhez. A vállalat az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként idén is adománykuponok értékesítésével támogatja a segítő munkát. Az áruházlánc vásárlói ezúttal a május 13. és június 16. között a Tesco áruházak pénztárainál és önkiszolgáló kasszáinál kapható 250 forintos kuponok vásárlásával csatlakozhatnak az összefogáshoz.
„Szoros együttműködésünk az Ökumenikus Segélyszervezettel már másfél évtizede tart. Ennek keretében vásárlóinkkal és kollégáinkkal együtt rendszeresen veszünk részt adománygyűjtő akciókban, hogy támogassuk a hátrányos helyzetű gyermekek esélyeinek kiegyenlítését. Már négy darab 250 forintos kupon vásárlása biztosítja egy gyermek egynapi élelmezését, ha pedig 10-en tesznek így, azzal közösségi élményt ajándékozhatnak neki. Az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként tavaly több mint 37 millió forintot gyűjtöttünk össze, melyet a Tesco 38 millió forintra egészített ki. Ez több mint 2500 gyermek fejlesztését tette lehetővé egy hónapon keresztül. Bízom benne, hogy vásárlóinkkal közösen most is jelentős összeggel segíthetjük a hátrányos körülmények között élő családokban nevelkedő gyermekek felzárkózását”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója kiemelte:„Egy gyermek egész sorsát meghatározhatja, hogy milyen kapaszkodókat kap meg gyermekkorában, és melyek azok a kapaszkodók, amelyek önhibáján kívül hiányoznak. A Tesco adománykuponokból összegyűlő adományok évről évre jelentősen hozzájárulnak, ahhoz, hogy hátrányos helyzetű gyermekek ezreinek tudjunk segítséget – kapaszkodót – nyújtani a felzárkózáshoz. Köszönjük mindenkinek, aki a kasszáknál akár csak egyetlen kupon megvásárlásával csatlakozik az összefogáshoz a gyermekekért!”
Kapcsolódó cikkeink
Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >57 millió forintot érő zsetonokat ad vásárlói kezébe a Tesco
Január 20. és február 16. között a vásárlások után akár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: a kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli az élelmiszeripart
A kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli a jelenleg mintegy 145…
Tovább olvasom >Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >