Captain Frankó is back
In the new Arany Ászok ad campaign, those people can be the members of the Frankó Club who stand for themselves and their opinions. The campaign is implemented by the Human Telex Advertising & Event.
The Arany Ászok has recently put its communication to a new platform: the beer brand incorporates frankness, straightforward speech and act for its audience.
The Dreher Sörgyárak Zrt. worked with the Human Telex Advertising & Event on the creative concept and implementation of the campaign.
Related news
Dreher Breweries strengthens with three new senior managers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In a luxurious environment, with unlimited tasting: the 9th Indoor Beer Festival is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ORLEN DESPAR stores are open even at Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
