Zöldségsöröket dobott piacra Lengyelországban a Carrefour
A Carrefour Polska bejelentette, hogy zöldséges sörválasztékkal lépett piacra Lengyelországban, amely állítása szerint az első ilyen jellegű sörkínálat az országban. Az innovatív termékfejlesztés része a kiskereskedő azon erőfeszítéseinek, hogy bővítse vegetáriánus, vegán és biotermékek kínálatát, a biológiai sokféleség védelme érdekében.

Répából, céklából és paradicsomból is kínál sört a lengyel Carrefour
A Nook Brewery-től származó vegán sör természetes cékla-, paradicsom- és sárgarépaléből készül, és három változatban kapható – lila céklás, véres paradicsom és rozsdás sárgarépa színben és ízben. A vásárlók pedig 10% kedvezményt kaphatnak a felvágottak vegán megfelelőinek előállítására szakosodott Meatless márka termékeiből az új növényi sör SKU-k megvásárlásával.
A Carrefour Polska formátumfejlesztési és kereskedelmi koncepciókkal foglalkozó részlegének vezetője, Sylwester Mroczek kijelentette:
„A kézműves sörök nem csupán hóbortnak számítanak: Népszerűségük évek óta növekszik, a lengyelek pedig nagyon nyitottak mindenféle kísérletre – nem csak a sörrel kapcsolatban. A Carrefour üzleteiben egyre nagyobb teret foglalnak el a natúr, egészséges termékek minimális feldolgozottsággal, beleértve a vegán választékot is. A VEGE NOOK sörök újabb bizonyítékai annak, hogy minden részlegünkön igyekszünk érdekes megoldásokat javasolni, ezért Nagyon örülünk az együttműködésünknek.”
A Carrefour Polska az „egészséges polcon” más kategóriákban is bővíti termékválasztékát, mint például a glutén- és laktózmentes termékek terén.
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >