Zöldségsöröket dobott piacra Lengyelországban a Carrefour
A Carrefour Polska bejelentette, hogy zöldséges sörválasztékkal lépett piacra Lengyelországban, amely állítása szerint az első ilyen jellegű sörkínálat az országban. Az innovatív termékfejlesztés része a kiskereskedő azon erőfeszítéseinek, hogy bővítse vegetáriánus, vegán és biotermékek kínálatát, a biológiai sokféleség védelme érdekében.

Répából, céklából és paradicsomból is kínál sört a lengyel Carrefour
A Nook Brewery-től származó vegán sör természetes cékla-, paradicsom- és sárgarépaléből készül, és három változatban kapható – lila céklás, véres paradicsom és rozsdás sárgarépa színben és ízben. A vásárlók pedig 10% kedvezményt kaphatnak a felvágottak vegán megfelelőinek előállítására szakosodott Meatless márka termékeiből az új növényi sör SKU-k megvásárlásával.
A Carrefour Polska formátumfejlesztési és kereskedelmi koncepciókkal foglalkozó részlegének vezetője, Sylwester Mroczek kijelentette:
„A kézműves sörök nem csupán hóbortnak számítanak: Népszerűségük évek óta növekszik, a lengyelek pedig nagyon nyitottak mindenféle kísérletre – nem csak a sörrel kapcsolatban. A Carrefour üzleteiben egyre nagyobb teret foglalnak el a natúr, egészséges termékek minimális feldolgozottsággal, beleértve a vegán választékot is. A VEGE NOOK sörök újabb bizonyítékai annak, hogy minden részlegünkön igyekszünk érdekes megoldásokat javasolni, ezért Nagyon örülünk az együttműködésünknek.”
A Carrefour Polska az „egészséges polcon” más kategóriákban is bővíti termékválasztékát, mint például a glutén- és laktózmentes termékek terén.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >