„Szeretettel, felelősséggel”
A Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. valamennyi gazdasági haszonállat részére gyárt premixeket, ásványi kiegészítőket, koncentrátumokat, tápszereket, keveréktakarmányokat. Több mint 1000 termékével meghatározó szereplője a magyar takarmánypiacnak, és jelen van számos külföldi piacon is.
A Bábolna Takarmány termékek értékesítésében csaknem 700 viszonteladó és termelő működik közre, akiknek segítségével 2500-nál is több eladási ponton jelenik meg a márka, ami Magyarországon egyedülállónak számít.
A Kiváló Üzleti Márkák kategóriájában a Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. idén is – immár második alkalommal – elnyerte a MagyarBrands díjat, melyet 2017-ben nyolcadszor ítéltek oda a legjobb hazai márkáknak.
A MagyarBrands hazai vonatkozású, kiváló márkákat díjaz, amely márkák a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon túl is, és ezeken a piacokon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történt, amit egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészített ki.
A Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. több évtizedes múltra visszatekintő, eredményesen működő vállalat. Alappillére az alkalmazkodási képesség a folyamatosan változó fogyasztói elvárásokhoz, piaci igényekhez, figyelembe véve az aktuális gazdasági- és versenyhelyzet adta kihívásokat.
Jól felkészült, szakmailag kiválóan képzett szakembercsapatának együttes munkája által kerülnek megfogalmazásra jövőbeni céljai és tervei, melyeket megfelelő piackutatásokkal támaszt alá.
A vállalat számára kiemelkedően fontos a folyamatos fejlődés és a vevők által igényelt és keresett termékek gyártása. Haszonállatoknak szóló takarmány-portfóliója mellett hobbyállatok számára is gyárt eledeleket. Kutyáknak és macskáknak szóló száraz tápjaival több éve jelen van a magyar piacon. Szortimentjét 2017 negyedik negyedévében teljesen új irányba bővítette prémium terméksorának megjelentetésével.
A Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. Pet Food üzletágának termékfejlesztési irányvonalát a hazai és nemzetközi trendek folyamatos tanulmányozása, valamint valós piaci igények és fogyasztói visszajelzések keltették életre és határozták meg.
A termékinnovációk három fő gerince a termékfejlesztés, a gyártás és a csomagolás.
Kutatás-fejlesztési tevékenysége teljes mértékben fogyasztói elvárásokra szabott, és a termékek tápértéke kiemelt fontossággal bír.
A termékek csomagolása idén átalakult. Minőségében és megjelenésében is teljesen megújult kutya- és macskaeledelek találhatóak meg a polcokon, praktikusságukban és az elérhető kiszerelésekben is követve a fogyasztók igényeit.
A Pet Food üzletág küldetésének érzi az olyan, minőségi termékek kifejlesztését és előállítását, melyekkel teljessé teheti a házi kedvencek boldog, mindamellett egészséges és kiegyensúlyozott életét – koruknak, méretüknek és aktivitási szintjüknek megfelelően.
Az új, száraz kutya- és macskaeledelekből álló Authentic Gold termékcsalád tápjainak magas állatifehérje-tartalma, a kiváló minőségű baromfizsír és az alacsony, ugyanakkor könnyen emészthető, rizsből kinyert szénhidráttartalma jól illeszkedik a kedvencek természetes étrendjéhez. Tengeri halakból nyert halolajtartalmuknak köszönhetően a szervezet számára nélkülözhetetlen omega-3 zsírsavak (EPA, DHA) forrásai. Tartalmazzák mindazon vitaminokat és ásványi anyagokat, amelyek az egészséges immunrendszer fenntartásához szükségesek. A természetes forrásból származó kalcium- és foszfortartalmuk pedig az egészséges és erős csontok és fogak kialakulásához és fenntartásához nélkülözhetetlenek. A termékek cukorrépapépből és almából kinyert természetes rosttartalma segíti a tápanyagok optimális felszívódását, ami javítja a széklet állagát és támogatja a bélrendszerben élő hasznos baktériumokat.
Az üzletág által végzett piackutatások egyértelművé tették, hogy a hazai fogyasztók egyre tudatosabban keresik és választják a magyar eredetű árut.
A fogyasztói igényekre való gyors reagálásnak köszönhetően a Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. Authentic terméksora idén augusztus óta viseli a Magyar Termék Nonprofit Kft. Hazai Termék védjegy tanúsítását. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Fejlesztette a takarmányelőállítást a Bonafarm-Bábolna
A Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem…
Tovább olvasom >Hatszoros MagyarBrands díjas a COOP
Idén ismét a legkiválóbb hazai márkákat elismerő MagyarBrands díjat vehetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >