Walmart műsor az egészséges táplálkozásért
A héten kezdődött a „Waffles és Mochi titokzatos világa” címmel a Walmart edukációs, interaktív kezdeményezése annak érdekében, hogy az amerikai családok egészségesebben táplálkozzanak.
A főzőműsor a Netflix gyermek sorozatára a „Waffles és Mochi” kalandjaira épül, amelyet a Higher Ground Productions, az egykori elnök Barack Obama és felesége Michelle Obama vállalata készít, a Marketing Dive értesülése szerint.
Edukáció szórakoztatóan
A műsorhoz azonos címmel kapcsolódik egy microsite is, ahol arra kérik a családokat, hogy válasszanak ki egyet a felsorolt összetevőkből és 20 interaktív videót láthatnak, amely bemutatja, hogy lehet belőle egészséges ételt készíteni. A videók megnézéséért digitális kitüntetés kapható. A honlapon mini játékok is találhatók azt bizonyítandó, hogy az egészséges táplálkozás is lehet szórakoztató.
A Walmart a PHA (Partnership for a Healthier America) a gyermekelhízás ellen küzdő, a versenyszféra szereplőit mozgósító nonprofit szervezettel dolgozik együtt a programon. Minden alkalommal, amikor valaki digitális kitüntetést szerez az oldalon, a Walmart adománnyal járul hozza a Szervezet „Pass the Love” kampányához, amelyen keresztül szükségben levő családok „meal kit” (összekészített ételdoboz) ajándékot kapnak. A Szervezet tiszteletbeli elnöke Michelle Obama, aki hisz abban, hogy a szülők támogatása a gyerekek egészségesebb ételekhez juttatásában a kormány és a nonprofit szervezetek mellett a versenyszféra feladata is.
Egészséges adomány
A Walmart, a „meal kit” szolgáltató Blue Apron és a Procter&Gamble Bounty konyhai törlő márkája a fő támogatói az említett kampánynak, aminek fő célkitűzése, hogy 1 millió „meal kit” jusson el a rászoruló családoknak. A Walmart bejelentette, hogy 1 millió dollárral támogatja a kampányt május 31-ig. A Walmart vásárlók felkerekíthetik vásárlásuk végösszegét, így ők is hozzájárulhatnak a kampánycélokhoz. Jövő hónapban, a PHA és partnerei 400 000 „Waffles és Mochi” inspirálta „meal kits” recepteket és összetevőket tartalmazó csomagot szándékoznak átadni Atlanta és Cleveland városában. A további érintett városokat később jelentik be.
Kapcsolódó cikkeink
Íme, a top 10 játékkategória az idei húsvétkor
Édességet, játékot és könyvet kapnak a gyerekek húsvétra – derült…
Tovább olvasom >Bármi is legyen a gazdasággal itthon, a játékok legyőzhetetlenek!
Az Árukereső.hu legújabb kutatása a játékokkal kapcsolatos keresések érdeklődésének változását…
Tovább olvasom >Pozitív 2023-as eredményt jelentett be a LEGO Csoport
A LEGO Csoport a nehéz külső működési környezet ellenére két…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >