Visszatérnek a Huggies és Kleenex márkák
Három év távollét után a Kimberly-Clark Huggies és Kleenex márkái visszatérnek a magyar piacra a DunaPro gondozásában.
2015 decemberében a Kimberly-Clark és a DunaPro által aláírt megállapodás értelmében a Huggies és Kleenex márkák hivatalos disztribúcióját 2016-tól a DunaPro látja el, így hamarosan a fogyasztók ismét levehetik e két prémiumbrand termékeit a kereskedelem polcairól. A Huggies márka Child Care kategóriával tér vissza elsőként hozzánk, így babatörlő kendőkkel, úszó-, nadrág- és éjszakai pelenkákkal már idén találkozhatnak a fogyasztók. A Kleenex márka mind a dobozos, mind pedig az „on the go” termékeivel jelen lesz hamarosan a piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Pollenkövető alkalmazás mutatja a napi globális pollenadatokat világviszonylatban
A világ népességének körülbelül 22 százaléka szenved pollenallergiától, amely a…
Tovább olvasom >Megszabadul a műanyagtól a Huggies
A következő öt éven belül, a Huggies nedves törlőkendőinek csomagolásából…
Tovább olvasom >Magazin: A babák egészsége és kényelme minden pénzt megér
A babaápolási termékek piacán is hódít az általános trend, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >