Visszatérnek a Huggies és Kleenex márkák
Három év távollét után a Kimberly-Clark Huggies és Kleenex márkái visszatérnek a magyar piacra a DunaPro gondozásában.
2015 decemberében a Kimberly-Clark és a DunaPro által aláírt megállapodás értelmében a Huggies és Kleenex márkák hivatalos disztribúcióját 2016-tól a DunaPro látja el, így hamarosan a fogyasztók ismét levehetik e két prémiumbrand termékeit a kereskedelem polcairól. A Huggies márka Child Care kategóriával tér vissza elsőként hozzánk, így babatörlő kendőkkel, úszó-, nadrág- és éjszakai pelenkákkal már idén találkozhatnak a fogyasztók. A Kleenex márka mind a dobozos, mind pedig az „on the go” termékeivel jelen lesz hamarosan a piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Pollenkövető alkalmazás mutatja a napi globális pollenadatokat világviszonylatban
A világ népességének körülbelül 22 százaléka szenved pollenallergiától, amely a…
Tovább olvasom >Megszabadul a műanyagtól a Huggies
A következő öt éven belül, a Huggies nedves törlőkendőinek csomagolásából…
Tovább olvasom >Magazin: A babák egészsége és kényelme minden pénzt megér
A babaápolási termékek piacán is hódít az általános trend, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >