Visszaáll az eredeti hézag a Toblerone-háromszögek között
Angliában már-már forradalmi hangulat alakult ki 2016 őszén, amikor az amerikai gyártó Mondelez bejelentette, hogy kétszeresére növeli a hézagokat a legendás svájci Toblerone csoki háromszögei között – olvasható a 444.hu-n.
Az indoklás szerint az alapanyagokat érintő áremelkedés miatt válaszút elé került a Mondelez: vagy az árat emeli, vagy a kontent csökken. Végül utóbbi mellett döntöttek, így lett a 200 grammos rúdból 150 grammos.
Fotó: The New York Times
A Mondelez most arról adott ki közleményt, hogy az új forma „nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket” és „nem szolgált megoldással a helyzetre.”
A terv szerint visszaállítják az eredeti 200 grammos méretet, így elkerülhetetlennek látszik az áremelés, de úgy tűnik, hogy a rajongók számára ez még mindig a kisebbik rossz. (Rényi Pál Dániel, 444.hu, BBC)
Kapcsolódó cikkeink
A Katjes vásárolja meg a német fairtrade csokoládé startup, a Jokolade 50%-át
A német Katjes édességgyártó nagyvállalat 50%-os részesedést szerzett a Jokolade…
Tovább olvasom >15 perc csokoládé! – A nap videója
Minden, amit tudni akartál arról, lehet-e a csokoládéval varázsolni! (Mert…
Tovább olvasom >Az Unilever meghosszabbítja a Barry Callebaut-val kötött beszállítói megállapodását
Az Unilever megújította a Barry Callebaut-val csokoládé és kakaó beszállítására…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: ezer vásárló 15 és 50 ezer forint közötti visszatérítést kaphat a Media Marktól
Valótlan árkedvezményekkel reklámozott négyféle televíziókészüléket a Media Markt Magyarország Kft.…
Tovább olvasom >Új termékcsaládot dob piacra a Szentkirályi ásványvíz alapítója
A magyar milliárdos üzletember, Balogh Levente – a Szentkirályi Magyarország…
Tovább olvasom >Csomagolóanyag-gyárat épít a Benepack Hungary Kft. Makón
Csomagolóanyag-gyárat épít a Benepack Hungary Kft. Makón az ipari parkban,…
Tovább olvasom >