Visszaáll az eredeti hézag a Toblerone-háromszögek között
Angliában már-már forradalmi hangulat alakult ki 2016 őszén, amikor az amerikai gyártó Mondelez bejelentette, hogy kétszeresére növeli a hézagokat a legendás svájci Toblerone csoki háromszögei között – olvasható a 444.hu-n.
Az indoklás szerint az alapanyagokat érintő áremelkedés miatt válaszút elé került a Mondelez: vagy az árat emeli, vagy a kontent csökken. Végül utóbbi mellett döntöttek, így lett a 200 grammos rúdból 150 grammos.
Fotó: The New York Times
A Mondelez most arról adott ki közleményt, hogy az új forma „nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket” és „nem szolgált megoldással a helyzetre.”
A terv szerint visszaállítják az eredeti 200 grammos méretet, így elkerülhetetlennek látszik az áremelés, de úgy tűnik, hogy a rajongók számára ez még mindig a kisebbik rossz. (Rényi Pál Dániel, 444.hu, BBC)
Kapcsolódó cikkeink
Leállt az eredeti Mozartkugel gyártása Ausztriában
A Mondelez édesipari vállalat bezárta Salzburg külvárosában azt az üzemet,…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Izgalmas kérdés, hogyan fog alakulni az ünnepi édességpiac
A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >