Visszaáll az eredeti hézag a Toblerone-háromszögek között
Angliában már-már forradalmi hangulat alakult ki 2016 őszén, amikor az amerikai gyártó Mondelez bejelentette, hogy kétszeresére növeli a hézagokat a legendás svájci Toblerone csoki háromszögei között – olvasható a 444.hu-n.
Az indoklás szerint az alapanyagokat érintő áremelkedés miatt válaszút elé került a Mondelez: vagy az árat emeli, vagy a kontent csökken. Végül utóbbi mellett döntöttek, így lett a 200 grammos rúdból 150 grammos.
Fotó: The New York Times
A Mondelez most arról adott ki közleményt, hogy az új forma „nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket” és „nem szolgált megoldással a helyzetre.”
A terv szerint visszaállítják az eredeti 200 grammos méretet, így elkerülhetetlennek látszik az áremelés, de úgy tűnik, hogy a rajongók számára ez még mindig a kisebbik rossz. (Rényi Pál Dániel, 444.hu, BBC)
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >