Virtuális bepillantás a Profession.hu irodájába és közösségébe
A Profession.hu Magyarország leglátogatottabb állásportáljaként folyamatosan kutatja az álláshirdetések megjelenésének a leghatékonyabb módját, mind tartalmi elemek, mind nyelvezet tekintetében. A témában gyakran megszólalnak a cég szakértői a sajtóban és konferenciákon egyaránt. Ezúttal a vállalat saját, megújult felülete válik ennek platformjává, amihez a hirdetések és tartalmak a kutatások eredményeinek figyelembevételével készülnek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/12/handshake.jpg)
Hivatásunk a jövőd – a szlogen
Az álláskeresési portál számtalan, a munkaerőpiac trendjeiről, várható alakulásáról készített kutatással, adatelemzéssel, szakértői nyilatkozattal tájékoztatja a munkaadói és a munkavállalói oldalt egyaránt. Az elmúlt években a megfelelő jelöltek megtalálása és hosszú távú megtartása jelenti a vállalatok egyik legnagyobb kihívását. A Profession.hu folyamatosan vizsgálja az aktuális helyzetet, és a nehézségeket feltárva tesz javaslatot a cégeknek a hatékony munkaerőfelvételre.
A munkaerőhiány a cégek részéről egyre növekvő erőbefektetést igényel a meglévő kollégák megtartása és a megfelelő, új munkaerő megtalálása érdekében. Ennek leggyakoribb formája az álláshirdetés – amely sikerességét azonban nagyban meghatározza az álláshirdetés tartalma, szövegezése. A portál nem csak javaslatokat tesz a toborzás hatékonyságának növelésére, de megújult, saját, munkavállalók számára létrehozott felületén több évnyi kutatási eredmény alapján meghatározott irányelvek szerint végzi a toborzását.
„Felmértük a munkavállalók álláshirdetésekkel és munkahelyváltással kapcsolatos attitűdjeit, elvárásait. Az eredmények alapján alakítottuk ki új employer branding stratégiánkat, amelynek egyik manifesztuma a potenciális jelöltjeink számára létrehozott dedikált aloldal. Ezen keresztül teljesen megújult tartalommal szólítjuk meg a tevékenységünk szempontjából releváns munkavállalói célcsoportokat, az ő elvárásaik, preferenciáik szerint létrehozott álláshirdetésekkel, szegmentált kommunikációval. Különböző érdeklődésű emberek különböző elvárásokkal, eltérő fontossági sorrenddel keresnek állást, más-más szemüvegen keresztül figyelik a cégeket – ezt mindenképpen érdemes szem előtt tartani figyelmük megszerzése érdekében”
– magyarázza a koncepcióról Simon-Göröcs Lili, a Profession.hu HR igazgatója.
„A hosszas leírások és klisék helyett saját ízlésünk szerint készített, őszinte és önazonos videók formájában mutatkozunk be, a szakmai területekre szabott cikkek mellett belsős viccek és mondások, életképek is helyet kaptak az új felületen, valamint egy 3D-s virtuális sétával kalauzoljuk el az érdeklődőket az irodánkban, hogy az első pillanattól kezdve, akár már a jelentkezése előtt valódi bepillantást nyerhessenek a Profession.hu életébe”
– teszi hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Volt vármegye, ahol ötödével nőtt, míg máshol ennyivel csökkent a meghirdetett állások száma – Profession.hu negyedéves riport
Két vármegye kivételével az ország egész területén nőtt az álláshirdetésekre…
Tovább olvasom >Mennyi diákmunkával lehet megkeresni a pénzt egy fesztiválbelépőre? – Szakértő válaszol
Már javában tart az idei nyári szünet és vele a…
Tovább olvasom >Itt a Ranstad 2024-es Munkaadói Márkakutatása
A Randstad által végzett munkaadói márkakutatás (Employer Brand Research) legfrissebb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >