Virtuális bepillantás a Profession.hu irodájába és közösségébe
A Profession.hu Magyarország leglátogatottabb állásportáljaként folyamatosan kutatja az álláshirdetések megjelenésének a leghatékonyabb módját, mind tartalmi elemek, mind nyelvezet tekintetében. A témában gyakran megszólalnak a cég szakértői a sajtóban és konferenciákon egyaránt. Ezúttal a vállalat saját, megújult felülete válik ennek platformjává, amihez a hirdetések és tartalmak a kutatások eredményeinek figyelembevételével készülnek.

Hivatásunk a jövőd – a szlogen
Az álláskeresési portál számtalan, a munkaerőpiac trendjeiről, várható alakulásáról készített kutatással, adatelemzéssel, szakértői nyilatkozattal tájékoztatja a munkaadói és a munkavállalói oldalt egyaránt. Az elmúlt években a megfelelő jelöltek megtalálása és hosszú távú megtartása jelenti a vállalatok egyik legnagyobb kihívását. A Profession.hu folyamatosan vizsgálja az aktuális helyzetet, és a nehézségeket feltárva tesz javaslatot a cégeknek a hatékony munkaerőfelvételre.
A munkaerőhiány a cégek részéről egyre növekvő erőbefektetést igényel a meglévő kollégák megtartása és a megfelelő, új munkaerő megtalálása érdekében. Ennek leggyakoribb formája az álláshirdetés – amely sikerességét azonban nagyban meghatározza az álláshirdetés tartalma, szövegezése. A portál nem csak javaslatokat tesz a toborzás hatékonyságának növelésére, de megújult, saját, munkavállalók számára létrehozott felületén több évnyi kutatási eredmény alapján meghatározott irányelvek szerint végzi a toborzását.
„Felmértük a munkavállalók álláshirdetésekkel és munkahelyváltással kapcsolatos attitűdjeit, elvárásait. Az eredmények alapján alakítottuk ki új employer branding stratégiánkat, amelynek egyik manifesztuma a potenciális jelöltjeink számára létrehozott dedikált aloldal. Ezen keresztül teljesen megújult tartalommal szólítjuk meg a tevékenységünk szempontjából releváns munkavállalói célcsoportokat, az ő elvárásaik, preferenciáik szerint létrehozott álláshirdetésekkel, szegmentált kommunikációval. Különböző érdeklődésű emberek különböző elvárásokkal, eltérő fontossági sorrenddel keresnek állást, más-más szemüvegen keresztül figyelik a cégeket – ezt mindenképpen érdemes szem előtt tartani figyelmük megszerzése érdekében”
– magyarázza a koncepcióról Simon-Göröcs Lili, a Profession.hu HR igazgatója.
„A hosszas leírások és klisék helyett saját ízlésünk szerint készített, őszinte és önazonos videók formájában mutatkozunk be, a szakmai területekre szabott cikkek mellett belsős viccek és mondások, életképek is helyet kaptak az új felületen, valamint egy 3D-s virtuális sétával kalauzoljuk el az érdeklődőket az irodánkban, hogy az első pillanattól kezdve, akár már a jelentkezése előtt valódi bepillantást nyerhessenek a Profession.hu életébe”
– teszi hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszinten az állásban lévő nők száma
Tavaly átlagosan 2 millió 155 ezer aktív korú nő állt…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >HR-trendek 2025: kevesebb HO, több AI, darabokra hulló ESG
Az SAP SuccessFactors HR kutatói összefoglalták és rendszerezték a HR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >