Világhírű focilegendával kampányol a Snickers
– Ronaldo, a brazil válogatott korábbi csatára és a Snickers idén közös erővel szólítják meg a futball rajongóit. A Fenoménként is ismert focilegenda a közelmúltban óriási feltűnést keltett, amikor egy barátságos mérkőzés lelátóján a szülőhazája legnagyobb riválisának, Argentínának a mezét viselte. Később fény derült a „baki” okára: Ronaldo szerint, ha éhes, mindig összezavarodik, így utalva a Snickers ismert „Ki vagy, ha éhes vagy?” szlogenjére. A 2018. április 23-tól futó kampány keretein belül minden Ronaldo rajongó és futballfanatikus tesztelheti a tudását, és számos értékes nyeremény mellett akár a legendás focistával is találkozhat.
A 2018. április 23-tól 2018. június 17-ig tartó versenyen bárki részt vehet, aki megvásárol egy limitált kiadású Snickers szeletet, amelyen a jól ismert logót olyan, a futballhoz kapcsolódó kifejezésekre cserélték, mint a les és az öngól. A játékosok a www.snickers.hu weboldalon létrehozott profilra tölthetik fel a csomagolásban található kódot, majd tesztelhetik a focival és Ronaldóval kapcsolatos tudásukat. Akik kilenc kérdésből legalább hatra helyesen válaszolnak, esélyt kapnak, hogy egy motivációs levélben győzzék meg a zsűrit, miért ők utazzanak Brazíliába, hogy találkozhassanak a legendás futballistával (az érvényes jelentkezéshez a játékban részt vevő csomagolást is be kell mutatni). A találkozóra a nyertest két barátja is elkísérheti, a helyesen válaszolók között pedig további értékes nyeremények találnak gazdára hétről hétre.
A Fenoménként világhírűvé vált Ronaldo még márciusban indította el az új Snickers kampányt közösségi média csatornáin, ahol bocsánatot kért a rajongóitól, amiért Argentínának, csapata legnagyobb riválisának drukkolt. Később a Snickers-szel való együttműködést is felfedte, amit azzal kommentált, hogy „összezavarodik, ha éhes”.
„Az új globális kampány ismét kiemeli a népszerű csokiszelet ikonikus „Ki vagy, ha éhes vagy?” szlogenjét, és hangsúlyozza a futballrajongókkal való együttműködést. A kampány fő eleme egy kvíz, a győztes pedig lehetőséget kap, hogy személyesen találkozhasson Ronaldóval Brazíliában” – összegezte Erika Havrillová, a Snickers közép-európai brand managere. A világ minden tájáról érkező győztesek két barátjuk kíséretében ősszel Rio de Janeiroba utaznak, ahol all inclusive ellátás mellett a híres Maracanã futballstadionban találkozhatnak a Fenoménnal.
A Ronaldóval közös „Ha éhes vagy, össze vagy zavarodva” kampányt a vetélkedő mellett POS promócióval, PR megjelenésekkel, online kommunikációval, valamint kiemelt médiapartnerekkel való együttműködéssel támogatják. A verseny 2018. április 23-tól 2018. június 17-ig tart, a részletes felhasználási feltételekről pedig a www.snickers.hu oldalról tájékozódhatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a…
Tovább olvasom >Legyen a stresszkezelés a mindennapi rutin része! A Mars segít
A felnőtté válás egy csodálatos utazás, mondják sokan, akik már…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >