Beckham, Pélé és Ronaldinho egy Pepsi MAX-reklámban térnek vissza
A Pepsi MAX új kampányában több futballnemzedék sztárjai találkoznak: a „Refresh the Game” című, 60 másodperces reklámfilmben David Beckham, Pélé és Ronaldinho mellett olyan női játékosok is szerepelnek, mint Alexia Putellas, Leah Williamson, Lauren James, Caroline Graham és Farah Jefry.
A látványos reklámban a jelen női futballsztárjai időutazáson vesznek részt, és korábbi Pepsi-reklámokból, valamint archív felvételekből „életre keltett” legendákkal – Pelével, Ronaldinhoval és a fiatal Beckhammel – játszanak együtt. A kampány a labdarúgás ikonikus alakjai előtt tiszteleg, miközben támogatja a női foci jövőjét.
Mint azt Steven Hind, a márka Nagy-Britanniáért és Írországért felelős marketingvezetője elmondta, a Pepsi MAX alapvető jellemzője, hogy megkérdőjelezi a normákat és új utakat keres, ami nemcsak a márka termékeiben és együttműködéseiben látszik, hanem ebben a kampányban is testet ölt.
A film végén meglepetésként David Beckham is megjelenik a 2003-as Pepsi-reklám ikonikus cowboy szerepében.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >