Vegán választékkal rukkolt elő a német Edeka
A német kiskereskedelmi lánc, az Edeka a „vehappy” márka alatt saját márkás vegán kínálattal bővítette választékát áprilisban. A kínálat az újra nyitott, a fenntartható és klímasemleges termékeket értékelő, a vegán táplálkozást életük fontos részének tartó vásárlókat célozza.
Az első körben hét, növényi alapú tejhelyettesítő cikkelem (zabtej, mandula- és szójatej; valamint szójagurt) kerül bevezetésre. A későbbiekben tervben van vegán húspogácsák, kolbászok és darálthús-helyettesítők felvétele a kínálatba.
A lánc különösen ügyel a termékek származására, összetételére és ízére. A vehappy termékekben felhasznált zab, szója és mandula Európából érkezik, és adalékanyagok, illetve kemikáliák nélkül kerül feldolgozásra.
A termékekre az élénk színvilágú csomagolás, valamint közterületi és közösségi médiában megjelentetett reklámok hívják fel a figyelmet.
Kapcsolódó cikkeink
A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >