Vegán választékkal rukkolt elő a német Edeka
A német kiskereskedelmi lánc, az Edeka a „vehappy” márka alatt saját márkás vegán kínálattal bővítette választékát áprilisban. A kínálat az újra nyitott, a fenntartható és klímasemleges termékeket értékelő, a vegán táplálkozást életük fontos részének tartó vásárlókat célozza.
Az első körben hét, növényi alapú tejhelyettesítő cikkelem (zabtej, mandula- és szójatej; valamint szójagurt) kerül bevezetésre. A későbbiekben tervben van vegán húspogácsák, kolbászok és darálthús-helyettesítők felvétele a kínálatba.
A lánc különösen ügyel a termékek származására, összetételére és ízére. A vehappy termékekben felhasznált zab, szója és mandula Európából érkezik, és adalékanyagok, illetve kemikáliák nélkül kerül feldolgozásra.
A termékekre az élénk színvilágú csomagolás, valamint közterületi és közösségi médiában megjelentetett reklámok hívják fel a figyelmet.
Kapcsolódó cikkeink
Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >