Vegán választékkal rukkolt elő a német Edeka
A német kiskereskedelmi lánc, az Edeka a „vehappy” márka alatt saját márkás vegán kínálattal bővítette választékát áprilisban. A kínálat az újra nyitott, a fenntartható és klímasemleges termékeket értékelő, a vegán táplálkozást életük fontos részének tartó vásárlókat célozza.
Az első körben hét, növényi alapú tejhelyettesítő cikkelem (zabtej, mandula- és szójatej; valamint szójagurt) kerül bevezetésre. A későbbiekben tervben van vegán húspogácsák, kolbászok és darálthús-helyettesítők felvétele a kínálatba.
A lánc különösen ügyel a termékek származására, összetételére és ízére. A vehappy termékekben felhasznált zab, szója és mandula Európából érkezik, és adalékanyagok, illetve kemikáliák nélkül kerül feldolgozásra.
A termékekre az élénk színvilágú csomagolás, valamint közterületi és közösségi médiában megjelentetett reklámok hívják fel a figyelmet.
Kapcsolódó cikkeink
Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Erős számokat produkált áprilisban a kiskereskedelem
A kiskereskedelmi forgalom áprilisban 5,0%-kal bővült éves szinten, ami meghaladja…
Tovább olvasom >Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >Egyre erősebb ellenszélben a magyar gazdaság
Hiába az élénkülő fogyasztás, a kedvezőtlen külső környezet miatt a…
Tovább olvasom >