Vásárlói visszajelzéseket gyűjtő kampányt indított a SPAR Albániában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 09. 12. 09:17

Interaktív kampányt indított a SPAR Albániában „Nekünk mondd el először!” címmel, amely lehetőséget nyújt a vásárlóknak, hogy visszajelzést adjanak az üzletben szerzett tapasztalataikról.

A kampány célja, hogy értékes információkat gyűjtsön a vásárlóktól a SPAR áruházakbeli vásárlási élmény javítása érdekében.

A SPAR Albania „Nekünk mondd el először!” kampánya közvetlen kommunikációs kapcsolatot teremt a SPAR Albania és vásárlói között, akik így megoszthatják véleményüket instore vásárlási élményükről. A kampány során a SPAR Albania olyan adatokat gyűjt, amelyek a gyors döntéshozatalt és a folyamatok javítását támogatják. Az adatok birtokában a kiskereskedő proaktívan tehet a szolgáltatások színvonalának emeléséért és a vásárlók oldalán felmerült aggályok azonnali kezeléséért.

Az áruházlánc online felmérés formájában kap közvetlen visszajelzést a vásárlóktól. A felmérés az üzletek polcainak különböző részein elhelyezett QR-kódokkal érhető el, mely kód beolvasása után a vásárlók egy külön erre a célra létrehozott, a kitöltendő kérdőívet tartalmazó landing page-re jutnak. A kérdőív a vásárlási élményhez kapcsolódó különböző szempontokra, többek között a személyzet viselkedésére, a termékek elérhetőségére, az üzlet hangulatára és az általános vásárlói elégedettségre vonatkozik.

Granada Flaga, a SPAR Albania HRés digitális igazgatója a már futó kampány fontosságát hangsúlyozva elmondta:

– Szeretnénk, hogy üzleteink változatos termékkínálattal rendelkezzenek, és munkatársaink barátságosak és segítőkészek legyenek a vásárlókkal szemben. Célunk, hogy biztonságos és kényelmes vásárlási élményt nyújtsunk. E platform használatával és a vásárlói visszajelzések rögzítésével olyan adatbázist tudunk létrehozni, amely a gyors cselekvést és a folyamatok hatékonyságának javítását teszi lehetővé számunkra.

SPAR

Kapcsolódó cikkeink