A vártnál kevésbé nőtt a kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban
A vártnál kevésbé nőtt a kiskereskedelmi forgalom decemberben az Egyesült Államokban – derül ki a washingtoni kereskedelmi minisztérium statisztikai intézete, az U.S. Census Bureau pénteken közzétett jelentéséből.
Decemberben szezonális kiigazítással 0,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom az előző havihoz képest az Egyesült Államokban. A novemberi adatot felülvizsgálat után 0,1 százalék növekedésről 0,2 százalék növekedésre módosította a Census Bureau.
Elemzők decemberre 0,7 százalékos havi növekedést vártak.
Az autóeladások 2,4 százalékkal nőttek decemberben, 2016 áprilisa óta a legnagyobb mértékben. Az üzemanyag értékesítés két százalékkal emelkedett. A forgalom húsz százalékát adó autóeladások nélkül decemberben 0,2 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom. Autók és üzemanyag nélkül a kiskereskedelmi forgalom nem változott az előző havihoz képest decemberben.
A 2016 decemberi kiskereskedelmi forgalom 4,1 százalékkal haladta meg a 2015 decemberit. A teljes 2016. évi kiskereskedelmi forgalom 3,3 százalékkal volt nagyobb az előző évinél. Az október-decemberi negyedév forgalma 4,1 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,6, az előző havit 1,2 százalékkal haladta meg
Októberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 4,0,…
Tovább olvasom >Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >