Vállalásokkal ünnepli a 40-et az Alpro
A növényi alapú élelmiszerek egyik közkedvelt gyártója, az Alpro idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját. A márka ez alkalomból egy új, 2025-ig tartó fenntarthatósági akciótervet indít. A „Növényeink a jövőt táplálják” elnevezésű kezdeményezés egy kettős célrendszer (fenntarthatóság és egészséges táplálkozás), amely az emberi egészség és a bolygó megóvása érdekében igyekszik 2025-re mérhető elmozdulást elérni a növényi táplálkozás felé.
– Szívvel-lélekkel hiszünk abban, hogy többféle módon is tudjuk csökkenteni ökológiai lábnyomunkat, és folyamatosan arra törekszünk, hogy fenntarthatóbbak és környezettudatosabbak legyünk – mondta Mizser-Sebők Melinda, az Alpro márka managere.
Emellett egy 30 millió eurós beruházást is bejelentettek európai gyártókapacitásuk fejlesztésére, a növényi alapú termékek iránti növekvő fogyasztói kereslet kielégítésére.
1980-as indulása óta az Alpro fő célja, hogy a fenntartható életvitelt és az egészséges táplálkozást népszerűsítse. A márka 2017-ben csatlakozott a Danone márkacsaládjához, annak szerves részeként, egyedi erősségeire építve segíti a Danone-t az élelmiszeripar megreformálását célzó „táplálkozási forradalmában”. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Új stratégiát hirdetett és a tudományosan megalapozott egészségügyi küldetésre koncentrál a Danone vezérigazgatója
Fordulóponthoz érkezett az élelmiszeripar, ezért a Danone SA a 2025-28-as…
Tovább olvasom >8,1 milliárdra csökkent a növényi élelmiszerek forgalma az Egyesült Államokban
Bár az iparági szereplők lépéseket tettek annak érdekében, hogy több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >