Ünnepel a Coca-Cola, 130 év számokban
130 éve adták el az első pohár Coca-Cola-t az atlantai Jacob’s Pharmacy gyógyszertárban. A John Pemberton patikus által kikevert, lemásolhatatlan ízt azóta kínálják a fogyasztóknak ma már a világ több, mint 200 országában. Ezt az utánozhatatlan ízt ünnepli a márka jelenleg futó Taste the Feeling kampánya is, ami világszerte azt hirdeti, hogy bármelyik Coca-Cola, legyen az a klasszikus, a light, a zero vagy a sztíviával készült life változat, ugyanazt a frissítő élményt nyújtja.
Kapcsolódó cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >A Coca-Cola meghaladta a várakozásokat
A Coca-Cola jelentése alapján a cég meghaladta az elemzői várakozásokat…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >Már az üzletek polcain a Szentkirályi Magyarország betétdíjas PET-palackjai
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS…
Tovább olvasom >A Real Nature új vezetőt jelent be az értékesítési osztályon
A fenntartható és egészséges tej, és tejhelyettesítő termékek előállításával és…
Tovább olvasom >