Ünnepel a Coca-Cola, 130 év számokban
130 éve adták el az első pohár Coca-Cola-t az atlantai Jacob’s Pharmacy gyógyszertárban. A John Pemberton patikus által kikevert, lemásolhatatlan ízt azóta kínálják a fogyasztóknak ma már a világ több, mint 200 országában. Ezt az utánozhatatlan ízt ünnepli a márka jelenleg futó Taste the Feeling kampánya is, ami világszerte azt hirdeti, hogy bármelyik Coca-Cola, legyen az a klasszikus, a light, a zero vagy a sztíviával készült life változat, ugyanazt a frissítő élményt nyújtja.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >