Uniós díjat kapott a Nánási portéka

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 02. 04. 11:35

Az uniós Közös Agrárpolitika (KAP) kommunikációs díjának második helyezettje lett Brüsszelben a Nánási portéka elnevezésű, első helyi védjegy és mezőgazdasági márka, illetve a kialakítását szolgáló kampány.

nanasi2
Szolláth Tibor, Hajdúnánás polgármestere (Fidesz-KDNP) szerdán sajtótájékoztatóján elmondta: hatalmas elismerés ez a nánási gazdák, fogyasztók számára.

A nánási emberek szorgalma, tehetsége találkozott akkor, amikor 2013-ban a tanyafejlesztési program keretében létrehozták a termelői piacot, s a helyi termelők által előállított kiváló minőségű élelmiszereket kínálták a helyi fogyasztóknak – közölte a polgármester.

A piacra jutást a kereslet-kínálat függvényében – a fogyasztói szokások figyelembevételével – megfelelő marketinggel érték el. Ebben a munkában segítette a nánásiakat az EMKA Tanácsadó Kft., amely benevezett a KAP kommunikációs díjára.

Almádi Krisztina szakmai igazgató közölte: a 146 induló pályázó közül egyedüli magyarként a Nánási portéka került be a legjobbak közé, s csupán 3 százalékkal maradt le az első helyezettől. A díjátadó január 29-én volt Brüsszelben.

Az MTI kérdésére Szolláth Tibor közölte, elsősorban a nánási fogyasztókat szeretnék ellátni minőségi élelmiszerrel, de gondolnak arra a 200 ezer turistára is, aki évente megfordul a városban. Az is fontos, hogy minél több feldolgozott termék legyen a helyi piacokon – hangsúlyozta a polgármester. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink