Uniós díjat kapott a Nánási portéka
Az uniós Közös Agrárpolitika (KAP) kommunikációs díjának második helyezettje lett Brüsszelben a Nánási portéka elnevezésű, első helyi védjegy és mezőgazdasági márka, illetve a kialakítását szolgáló kampány.
Szolláth Tibor, Hajdúnánás polgármestere (Fidesz-KDNP) szerdán sajtótájékoztatóján elmondta: hatalmas elismerés ez a nánási gazdák, fogyasztók számára.
A nánási emberek szorgalma, tehetsége találkozott akkor, amikor 2013-ban a tanyafejlesztési program keretében létrehozták a termelői piacot, s a helyi termelők által előállított kiváló minőségű élelmiszereket kínálták a helyi fogyasztóknak – közölte a polgármester.
A piacra jutást a kereslet-kínálat függvényében – a fogyasztói szokások figyelembevételével – megfelelő marketinggel érték el. Ebben a munkában segítette a nánásiakat az EMKA Tanácsadó Kft., amely benevezett a KAP kommunikációs díjára.
Almádi Krisztina szakmai igazgató közölte: a 146 induló pályázó közül egyedüli magyarként a Nánási portéka került be a legjobbak közé, s csupán 3 százalékkal maradt le az első helyezettől. A díjátadó január 29-én volt Brüsszelben.
Az MTI kérdésére Szolláth Tibor közölte, elsősorban a nánási fogyasztókat szeretnék ellátni minőségi élelmiszerrel, de gondolnak arra a 200 ezer turistára is, aki évente megfordul a városban. Az is fontos, hogy minél több feldolgozott termék legyen a helyi piacokon – hangsúlyozta a polgármester. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Tájékoztatót adott ki az ENAR adatok támogatáspolitikai felhasználásról az Agrárminisztérium
Az uniós forrásból finanszírozott állatalapú támogatások esetében elvárás az állatok…
Tovább olvasom >Egyhangú támogatást kapott a 2027 utáni gazdaközpontú agrárpolitika
Az EU-tagállamok agrárminiszterei tanácsi következtetéseket fogadtak el a 2027 utáni…
Tovább olvasom >Lassú, de folyamatos növekedés jellemzi a napraforgó termelői árát
Az Oil World szakértői a 2023/2024. évihez képest 9 százalékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >