Újrahasznosított műanyag csomagolásban a Cadbury Dairy Milk
A Mondelēz International bejelentette, hogy a Bournville-ben készülő és az Egyesült Királyságban, valamint Írországban értékesítésre kerülő Cadbury Dairy Milk és a Cadbury Mini Snowballs termékei 30 százalékban újrahasznosított műanyag csomagolásban kaphatók a jövőben.
Ez a lépés részeleme a Mondelez International célkitűzésének, mely értelmében a cég teljes műanyag csomagolóanyag portfoliójában 5 százalékkal csökkenti a szűzműanyag felhaszanálását 2025-ig. A vállalat Dairylea Lunchables termékének csomagolásában az Egyesült Királyságban már most is 75 százalékban újrahasznosított műanyagot (RPET) használ és a jövő évtől kezdődően Philadelphia krémsajtjának dobozához és tetejéhez is újrahasznosított műanyagot használ, amit tanúsítvány igazol.
Mint azt Dirk Van de Put, a Mondelez International vezérigazgatója elmondta, az Egyesült Királyság úttörő az újrahasznosított anyagok használata és a körforgásos gazdaságot szolgáló megoldásokba való beruházás terén.
„A rugalmas műanyag csomagolás eddig egyszer használatos anyagnak minősült. Az újrahasznosítási technológia fejlődése és az ebbe az anyagba eszközölt jelentős befektetésünk eredményeképpen ma a Cadbury-rajongók a korábbiaknál fenntarthatóbb módon élvezhetik kedvenc csokoládéjukat. És ez még csak a kezdete annak az útnak, amely a még több újrahasznosított műanyag felhasználása irányába visz minket. Vállaltuk, hogy az egyre modernebb újrahasznosítási technológiához való hozzáférés egyszerűsödésével az elkövetkező években növeljük csomagolásainkban az újrahasznosított műanyag arányát” – mondta el Dirk Van de Put.
Kapcsolódó cikkeink
A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >Az Amcorral összefogva teszi környezetbaráttá a Cadbury csomagolását a Mondelēz
A Mondelēz International az Amcorral együttműködésben új, 80%-ban tanúsítvánnyal rendelkező…
Tovább olvasom >A világ legjobb FMCG-reklámjai
A nézők elfogadják, hogy reklámot kapnak, cserébe elvárják, hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >