Újra szenzációs ízzel jelentkezik a KITKAT: végre megérkezett a zöld Matcha teás változat Magyarországra is!
Számos európai ország után már nálunk is elérhető a japán fogyasztók egyik kedvenc csokoládéja, a Matcha teás zöld KITKAT. A Nestlé újdonsága a Távol-Kelet népszerű ízeit kombinálja az ikonikus ropogós ízvilággal.
Japánban a KITKAT szerelmesei már több mint 350 ízvariációval találkozhattak, jelenleg is 40 fajta „szerencsét hozó” csokoládé közül válaszhatnak. Pedig a KITKAT nem tekint vissza nagy múltra Japánban, az első eperízű variáció 2000-ben jelent meg a polcokon, amit folyamatosan újabb és újabb innovációk követtek – többek között narancsos, ananászos, banános, hokkaido dinnyés, szaké, wasabi – és persze zöld tea ízű, utóbbiból hét különböző változat is gazdagítja a választékot. Érdekesség, hogy a helyi piacon az újdonságok rövid ideig kaphatók és néhány havonta váltják egymást.
A japán KITKAT rajongók egyik legkedveltebb ízvariánsa, az Európában nemrég megjelent Matcha teás KITKAT immár Magyarországon is kapható, a fogyasztók első körben az ALDI üzletekben találkozhatnak vele, de május folyamán már megtalálható lesz több nagyobb láncban is országszerte
A Matcha porított zöld teából főzött hagyományos italt a kifinomult teaszertartás részeként már évszázadok óta fogyasztanak Japánban. A Matcha zöld teás KITKAT bársonyos fehér csokoládéval készül,aminek köszönhetően zamata édes és aromás. Az európai piacra a helyi ízlésvilághoz legjobban igazodó változat kerül, amely UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbab, valamint természetesen Japánból és Kínából származó valódi Matcha zöld tea por felhasználásával készül.
Az új termékbevezetés a rózsaszínű KITKAT Ruby, azaz a rubin csokoládé 2018-as európai megjelenését követi, mellyel a Nestlé az új világtrendekre nyitott fogyasztók növekvő igényeit elégíti ki.
Japánban az egyetemen a felvételizők úgy tartják, hogy a KITKAT szerencsét hoz a vizsgán. A szokás Kjúsú szigetéről ered, mivel az ottani dialektusban a csokoládé neve úgy hangzik, mintha azt mondanánk „Kitto kacu to! ”, azaz „Tuti nyertes!” A Nestlé becslései szerint minden harmadik diák vásárol KITKAT szeletet a vizsgák előtt, és minden ötödik be is viszi magával.
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >