Újra kapható a Lucozade az Egyesült Királyságban
A Lucozade történetének legjelentősebb megújulása keretében új márkaplatformot hozott létre. A márka célja az ital értékesítésének fellendítése az Egyesült Királyság piacán.
A tévéreklámokat, közösségimédia- és instore aktivációt, valamint fogyasztói kóstoltatást magába foglaló „Bring the Energy” kampány a Lucozade három almárkáját, az „Energy”-t, a „Sport”-t és az „Alert”-et kívánja egyesíteni a Blucozade közelmúltbeli bevezetése nyomán.
Az egyesítő márkaplatform azon kétéves kutatás után jött létre, amely megállapította, hogy a vásárlók nem különböztetik meg a három italváltozatot, hanem mindegyiket „Lucozade”-nek tekintik.
Az április 12-én indult két új televíziós reklámfilm a nyári értékesítési szezonban fut.
Az újraindítás részeként a Lucozade termékcsalád logója és csomagolása is újratervezésre került, aminek célja, hogy a termék feltűnőbbé váljon az üzletek polcain.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel…
Tovább olvasom >Kivonulni készül Nyugat-Európából a Getir
A Getir gyorskereskedelmi vállalat arra készül, hogy Törökország és (egyelőre)…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >1,1%-kal nőtt a hazai gazdaság az első negyedévben
Az idei első negyedévben 0,8%-kal nőtt a gazdaság teljesítménye az előző…
Tovább olvasom >