Újra elérhetők az M&M’s szezonális ízei Valentin-napon
Online jelent meg az M&M’s 2024-es Valentin-napi ajándékkalauza, benne számtalan személyre szabható ünnepi ajándékötlettel
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/02/MARS__Valentines_Day_treats.jpg)
Fotó: Mars, Inc.
Az M&M’s idén kizárólag online adta közre Valentin-napi ajándékkalauzát, amely személyre szabható ajándékötleteket, partykedvenceket és korlátozott ideig elérhető szezonális ízvariációkat kínál a potenciális vásárlóknak. A népszerű csokoládés cukorkamárka szív alakú cukorkadobozokkal, Valentin-napi ajándékpalackokkal és –üvegekkel kívánja felejthetetlenné tenni az ünnepet.
Emellett korlátozott ideig újra kapható lesz az M&M’s fehér csokis epershake ízváltozat – közölte a Mars, Inc.
Az ajándékot adni vágyók több mint 20 M&M’s színből, több száz clipart grafikából választhatnak, de a cukorkákra egyedi üzeneteket és fotót is nyomtathatnak. Azt is kiválaszthatják, milyen íze legyen a cukorka töltelékének – ét- vagy tejcsokoládés, mogyorós, karamellás, esetleg brownie-s.
A Statista szerint a szezonális édességek 2019-ben átlagosan 150 dollár havi forgalmat hoztak az amerikai kényelmi boltoknak. Az édességek számára fő szezont a Valentin-nap, a húsvét, a Halloween és a karácsonyi ünnepek jelentik, amelyeket 10-ből 9 fogyasztó ünnepel.
Convenience.org
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >A Mars az élelmiszerek okozta vércukorszint-változást előrejelző AI alkalmazást vezet be
A fogyasztók bizonyos élelmiszerekre adott vércukor-válaszaira vonatkozó adatok gyűjtése költséges,…
Tovább olvasom >AI-alapú receptgenerátort indít Amerikában az eGrowcery
A kereskedők a vásárlói preferenciák és a készlet alapján testre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >