Újgenerációs bolti analizálót mutat be az Amazon
Az Amazon bevezette Store Analytics nevű szolgáltatását, amely adatalapú elemzések elérését teszi lehetővé a brandek számára.

Az elemzéseknek köszönhetően sokkal jobb lesz a vásárlói élmény
A szolgáltatás kielemzi a termékeket, a reklámokat és a hirdetési kampányokat az Amazon Go és az Amazon Fresh üzletekben. A Store Analytics teljes és anonim képet ad az egyes brandek termékeinek teljesítményéről a hozzá kapcsolódó promóciókkal és hirdetésekkel együtt.
Ezek az elemzések segítik az üzleteket abban, hogy folyamatosan fejlesszék a vásárlói élményt azáltal, hogy optimalizálják a termékek bolton belüli elhelyezését, javítják a választékot és a termékek elérhetőségét.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Indul az Amazon drónos házhoz szállítása
Az Amazon elindítja drónos házhoz-szállítási szolgáltatását Kaliforniában. Ez a retailer…
Tovább olvasom >Kiterjeszti drónos kiszállítását a Walmart
A Walmart azt tervezi, hogy az év végéig 34-re emeli…
Tovább olvasom >Megfizethető márka az Amazontól a fenntarthatóság jegyében
Az Amazon új, fenntarthatóságra összpontosító márkája divat-, háztartási és szépségápolási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemcsak a szomjúság kínozza a holland gyümölcsösöket
A vízhiány mellett a hőhullámok és az erős napfény is…
Tovább olvasom >A Tesco önkiszolgáló pénztárakra cseréli a hagyományos kasszákat
A Tesco számos nagyobb üzletéből kivonja a személyzettel rendelkező pénztárak…
Tovább olvasom >Az élelmiszer-pazarlás rejtett erőforrás: a biometán az orosz gáz alternatívája lehet
Az élelmiszerlánc minden lépésében megtalálható biológiai hulladék az orosz gázimport…
Tovább olvasom >