Újgenerációs bolti analizálót mutat be az Amazon
Az Amazon bevezette Store Analytics nevű szolgáltatását, amely adatalapú elemzések elérését teszi lehetővé a brandek számára.
A szolgáltatás kielemzi a termékeket, a reklámokat és a hirdetési kampányokat az Amazon Go és az Amazon Fresh üzletekben. A Store Analytics teljes és anonim képet ad az egyes brandek termékeinek teljesítményéről a hozzá kapcsolódó promóciókkal és hirdetésekkel együtt.
Ezek az elemzések segítik az üzleteket abban, hogy folyamatosan fejlesszék a vásárlói élményt azáltal, hogy optimalizálják a termékek bolton belüli elhelyezését, javítják a választékot és a termékek elérhetőségét.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >