Újfajta repülőjegyeket vezetett be a Lufthansa
Az új termék neve a „zöld repjegy”, ami környezetvédők egy csoportja szerint greenwashing. Az ún. zöld tarifával európai és észak-afrikai célpontokra lehet jegyet váltani a Lufthansánál.
A cég állítása szerint a repülés közben keletkező károsanyag-kibocsátás 80 százalékát kiegyenlítik az extra díjból, melynek 20 százaléka fenntartható üzemanyag fejlesztésére fordítódik. A program indításakor évi 730 ezer, a Lufthansa-csoport tagjai által indított járatra lehet ilyen jegyet váltani.
Persze nincs mindenki elájulva a koncepciótól:
„Az ehhez hasonló rendszerek hamis biztonságérzetet keltenek az utasokban, és elhitetik velük, hogy a kibocsátásuk már nem okoz gondot. A lényeg azonban az, hogy ezek egyike sem fogja csökkenteni a repülés környezeti hatását. Az egyetlen dolog, ami ezt meg fogja tenni, az az, ha eleve nem repülünk”
– idézi Anna Hughes-t, a Flight Free UK kampányszervezet igazgatóját az Euronews.
Kapcsolódó cikkeink
A Lufthansa nyeresége csaknem az előző évi duplájára nőtt tavaly
A Deutsche Lufthansa AG német légitársaság tavalyi adózott eredménye 1,67…
Tovább olvasom >Díjnyertes a Wizz Air zöld befektetése
A Wizz Air elnyerte Az év európai stratégiai befektetésének járó…
Tovább olvasom >Újra sztrájkolnak a Lufthansa dolgozói, járattörlések várhatók
Figyelmeztető sztrájkot tart csütörtöktől szombatig a Lufthansa földi személyzete, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >