Újfajta repülőjegyeket vezetett be a Lufthansa
Az új termék neve a „zöld repjegy”, ami környezetvédők egy csoportja szerint greenwashing. Az ún. zöld tarifával európai és észak-afrikai célpontokra lehet jegyet váltani a Lufthansánál.

A károsanyag-kibocsátást az extra díj nem csökkenti – így a termék kritikusai
A cég állítása szerint a repülés közben keletkező károsanyag-kibocsátás 80 százalékát kiegyenlítik az extra díjból, melynek 20 százaléka fenntartható üzemanyag fejlesztésére fordítódik. A program indításakor évi 730 ezer, a Lufthansa-csoport tagjai által indított járatra lehet ilyen jegyet váltani.
Persze nincs mindenki elájulva a koncepciótól:
„Az ehhez hasonló rendszerek hamis biztonságérzetet keltenek az utasokban, és elhitetik velük, hogy a kibocsátásuk már nem okoz gondot. A lényeg azonban az, hogy ezek egyike sem fogja csökkenteni a repülés környezeti hatását. Az egyetlen dolog, ami ezt meg fogja tenni, az az, ha eleve nem repülünk”
– idézi Anna Hughes-t, a Flight Free UK kampányszervezet igazgatóját az Euronews.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint ezer járatát törölte a Lufthansa
A német Lufthansa légitársaság kedden több mint ezer járatát törölte…
Tovább olvasom >Befektetéseket is hozott a Lufthansa müncheni járata Debrecenbe
Három német nagyvállalat döntött debreceni befektetésekről azóta, hogy 2016. április…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is erős húsvéti forgalomra számít a SPAR
A SPAR Magyarország felkészült a húsvéti ünnepekre: a korábbinál is…
Tovább olvasom >Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
Kilencedik alkalommal döntött a Par Excellence díj odaítéléséről a Magyar…
Tovább olvasom >Rövid távon a fizetés, hosszú távon az egyensúly a legfőbb munkavállalói igény
A Boston Consulting Group (BCG) globális, többek között a Profession.hu bevonásával…
Tovább olvasom >