Újabb világmárka az Arena Plázában
Újabb piacvezető divatmárkával bővült az Arena Plaza kínálata: a 35 éves múltra visszatekintő Claire's ékszer és divatruházati kiegészítő márka december 3-án nyitotta meg első üzletét Magyarországon, mely egyben a márka ezeregyedik európai üzlete – tájékoztatta a Penzcentrum.hu-t a bevásárlóközpont.
A magyarországi üzletnyitás egy olyan terjeszkedési stratégia része, mely arra épít, hogy Magyarországon – csak úgy, mint Kelet-Közép-Európa más országaiban – növekvő kiskereskedelmi fogyasztást tapasztaltak a fiatal korosztály körében az ékszerek, divatruházati kiegészítők piacán. Így kiemelkedő lehetőséget láttak abban, hogy kiterjesszék piacukat Európa ezen részére is. A Claire's első magyarországi üzletének nyitásához olyan bevásárlóközpontot keresett, amely piacvezető a maga nemében, ezért esett az Arena Plazára a választásuk.
Az üzlet nyitásának célja, hogy ismertté tegye a Claire's-t a vásárlók körében, és ezzel vezető ékszer és kiegészítő márkává váljon a magyarországi piacon is. A Claire's elsősorban három célcsoportnak kínálja termékeit: gyermekeknek (5-8 és 8-12 évesek) és tinédzsereknek, fiatal hölgyeknek (12-18 évesek) – írja a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >