Újabb olimpiai ciklusban folytatódik a COOP és a MOB együttműködése
A következő négy évben immár stratégiai partnerként segíti a Magyar Olimpiai Bizottság munkáját a Coop Gazdasági Csoport. Az erről szóló megállapodás aláírásával egy időben indult el az üzletlánc hagyományos olimpiai szurkolói mozgalma is, amelynek keretében a Coop 2240 üzletében hajrászalagokon és a social media felületein keresztül buzdíthatják a Tokióban résztvevő magyar sportolókat.
Egy újabb olimpiai ciklusban támogatja a Magyar Olimpiai Bizottságot a Coop Gazdasági Csoport, az erről szóló megállapodást a MOB székházában írta alá Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke, Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója és Kulcsár Krisztián, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke. A COOP Gazdasági Csoport megalapítása óta, immár 25 éve tartó, a cégcsoport igazgatósága által egyhangúlag támogatott együttműködést a következő négyéves időszakban a bizottság stratégiai partnereként folytatja tovább a Coop, így a három hét múlva kezdődő tokiói nyári játékokra, a 2022-es pekingi téli olimpiára és a 2024-es párizsi világjátékra készülő sportolókat is támogatja majd az üzletlánc – mondta el Kulcsár Krisztián, a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke. A sportvezető kiemelte: a partnerek közül a COOP az előző ciklusban is az elsőként újította meg a megállapodását a MOB-bal. A 25 év során eddig összesen 6 nyári és 6 téli olimpián működtek együtt a cégcsoporttal. Kulcsár Krisztián arról is beszélt, hogy a magyar csapattal sikeres olimpiára készülnek. Reményre ad okot, hogy a várhatóan 160 főnél nagyobb delegáció a riói csapatnál népesebb lesz, illetve több sportággal – íjászat, taekwondo, ritmikus gimnasztika, karate, kajak-kenu szlalom – szélesedik a paletta.
Az aláírással egy időben ismét elindult a Coop 2004-es athéni játékok óta minden olimpiát kísérő szurkolói kampánya is. Az idén #együttvagyunknagyok címmel elindított akció keretében az ország valamennyi COOP valamennyi üzletében hajrászalagokon a vásárlók jókívánságokat, buzdító üzeneteket küldhetnek sz sportolóknak – mondta el a rendezvényen Tóth Géza. A CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója beszámolt arról is, hogy ettől az évtől a Coop Üzletlánc digitális social media platformjain, elsősorban a több mint 600 ezres Facebook-oldalán keresztül is buzdíthatják a magyarok az olimpia résztvevőit. Ez annál is fontosabb lehet, mivel a járványhelyzet miatt ezúttal magyarok személyesen nem szurkolhatnak az olimpiai versenyeken.
A Coop kampányában négy sportoló: Jakabos Zsuzsanna olimpikon Európa-bajnok, és Cseh László, olimpiai ezüstérmes, világ- és Európa-bajnok úszó, Csipes Tamara, olimpiai-, világ- és Európa-bajnok kajakozó, valamint Kovács Sarolta, világ- és Európa-bajnok öttusázó segít az üzenetek gyűjtésében. Ők egyúttal betekintést engedtek olimpiai felkészülésükbe, amelyről az üzletlánc exkluzív tartalmakat készített közösségi média felületeire. Az ünnepi eseményen az ötödik olimpiai részvételre készülő Cseh László arról beszélt, mennyire fontosak a sportolók számára azok, akik mögöttük állnak, így a szurkolók támogatása. „A 2017-es világbajnokságon a hazai közönség akkora pluszt adott, hogy onnantól már éreztem, csak könnyű dolgom lehet” – fogalmazott az úszó viccesen, aki azt is felidézte: a korábbi olimpiák idején is szívesen olvasta a szalagokon érkező üzeneteket. Ezeket ezúttal Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke juttatja majd el a magyar sportolóknak az Olimpiai Faluba.
A MOB-bal 1996 óta tartó együttműködés része a Coop Gazdasági Csoport társadalmi felelősségvállalási programjának, amely négy pilléren nyugszik – emelte ki a ceremónián Pekó László. Az olimpikonok és a MOB személyes részvételével immár 15 éve zajló Coop Rally, a különleges ellátást igénylő gyerekek támogatását célul tűző Coop Segély Alapítvány, a hátrányos helyzetű diákok továbbtanulását támogató Bartolák Mihály Alapítvány és az olimpiai felkészülést támogató, most kiszélesített partnerség folytatását segíti az, hogy a tavalyi évet a pandémia jelentette kihívások ellenére eredményesen tudta zárni a 1480 településen 2240 üzletet üzemeltető cégcsoport: Csoportszinten növekedett az árbevétel, ami 2020-ban 645 milliárd forintot tett ki – számolt be Pekó László.
Kapcsolódó cikkeink
Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >Ismét az állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segíti a Coop
Idén csaknem 60 tonnányi Coop sajátmárkás alapélelmiszereket tartalmazó adományt nyújtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >