Újabb gazdasági tartalommal és természetjáró online oldallal erősít az Atmedia
Szabadidős és üzleti tematikájú portálokkal bővül 2020. november közepétől a multimédiás kereskedőház portfóliója. Az Atmedia értékesíti a természetjáróknak és a vadászat iránt érdeklődőknek idén elindított Berek.hu weboldal illetve a gazdasági-üzleti hírekre szakosodott Üzletem.hu tematikus oldal reklámfelületeit.
Az idén indult el a vadász és természetjáró online magazin, a Berek.hu, amelynek alapítói arra törekednek, hogy olvasóik mind közelebb kerüljenek a magyar természethez azáltal, hogy a cikkek és családi programajánlók révén az élővilág aktualitásait megismerik. A szakosodott oldal feldolgozza többek között a Körös-Maros Nemzeti Park szakmai anyagait, de segít a természetjáróknak többet megtudni a közkedvelt vagy kevésbé ismert növényfajokról, a természetkárosításról, a tudatos természetvédelemről vagy épp a kirándulást támogató mobil szolgáltatásokról. Ugyanakkor a kezdő természetjáróknak szórakoztató formában szélesíti a jórészt iskolában megszerzett tudásukat.
Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta: „Kiemelten fontos cél volt az idei évben is a videós tartalmak bővítése mellett a férfias célcsoportok célzott elérése, ezért nagy örömmel üdvözöljük portfóliónkban a kirándulók és természetjárók figyelmére számító berek.hu oldalt valamint az Üzletem.hu tematikus és szolgáltató híroldalt”
Az Üzletem.hu mindenekelőtt az egyéni vállalkozókat, valamint a kis- és középvállalkozásokat célozza friss hírekkel, információkkal. A legfontosabb gazdasági hírek mellett az oldal folyamatosan követi az adójogszabályok változásait, tájékoztat a legfrissebb pályázatokról és a vállalkozók számára elérhető lehetőségekről. A nemzetközi kitekintésekben az Európai Unióval kapcsolatos hírek mellett rendszeresen teret kapnak a szomszédos országok is; a törvényi szabályozás útvesztőiben neves jogászok segítenek eligazodni. A weboldalon olyan, a munkavállalással kapcsolatos hasznos szolgáltatások is elérhetőek, mint például a felhasználóbarát bér-, szabadság- és diákmunka-kalkulátor.
Kapcsolódó cikkeink
Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >Mitől lesz sikeres egy karácsonyi tv-reklám?
A Trade magazin tavaly decemberben indította útjára az első karácsonyi…
Tovább olvasom >A televíziós piacon kialakult túlkereslet az Atmediát is érinti
Az Atmedia több forgatókönyvvel készült 2023-ra. Ennek, valamint a végrehajtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elstartolt a fesztiválszezon: a diákok is aktívabbak a munkakeresésben
Már javában tart az idei nyári szünet és a vele…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >Közös nyilatkozatban hívják fel a figyelmet a BIOEAST-tagországok a fenntartható természeti erőforrás-használathoz kapcsolódó kutatás és innováció fontosságára
A soros magyar EU-elnökség a BIOEAST kezdeményezéssel együttműködve magas szintű…
Tovább olvasom >