Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a Podpad.hu, amely idén januártól atalon néven, továbbra is ingyenesen érhető el a hallgatók számára. A felhasználói igények maximális figyelembevételével történő fejlesztés során modern, jobban megkülönböztethető arculatot kap a felület – az atalon.hu –, valamint megújul az applikáció is.
A platformot 2021 novemberében azzal a céllal hívta életre a legnagyobb hazai multimédiás kereskedőház, hogy kiszolgálja a podcast-gyűjtőoldal iránti egyértelmű piaci igényeket. Az online és applikáción keresztül is elérhető felület jogtiszta, máshol nem elérhető tartalmakat is kínál a felhasználóknak, ahol a podcastsorozatok mellett már számos online streamelhető rádiócsatorna is hallgatható.
Az indulás óta jelentősen nőtt a platform, jelenleg több mint 155 podcastsorozatot és 35 online rádiót érhetnek el a hallgatók, mindkét kategóriában számos idegennyelvű adással. Saját gyártású tartalmakban is nagyot bővült a felület, immár 36 exkluzív sorozatot kínál a felhasználóknak, köztük a Linczényi Márkó és Hajós András által készített OVA aranydíjas Probléma című podcastet, Kadarkai Endre riport-sorozatait, illetve a nagy népszerűségnek örvendő hangjátékok közül „A Bűnös Gyülekezetet”, Mácsai Pál és Für Anikó szereplésével. Műsoraikkal több, mint havi 120.000 felhasználót érnek el, akik átlagosan 125 percet töltenek a platformon.
„Nagyon büszke vagyok a minőségi, saját gyártású tartalmainkra és a felület elérésére. Éppen ezek miatt döntöttünk az megújulás mellett, hogy a jelen kor igényeit rugalmasan kiszolgáló, szórakoztató audioplatformot kínáljunk a hallgatóinknak”
– emelte ki Erdélyi Eszter, az Atmedia digitális vezetője. Hozzátette: munkánk eredményeként sokszor kérik a podcast platformunkat – immár az atalont – mind a rádiós, mind a digitális csomagok kiegészítéseként, hirdetői oldalon mostanra tudatosan használt médiatípussá nőtte ki magát a platform.
Nem csak audiospot hirdetéseket, hanem számtalan egyéb megoldást is kínál az Atmedia a hirdetőknek, mint például a podcaster által felmondott host-read ad, egyedi podcastsorozat, vagy akár kitelepülések, videós podcastekben való termék- vagy üzenet elhelyezések.
Kapcsolódó cikkeink
Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet
2024 nyarán sikeresen lezajlott az Atmedia, a Scores Group, a…
Tovább olvasom >Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >Mitől lesz sikeres egy karácsonyi tv-reklám?
A Trade magazin tavaly decemberben indította útjára az első karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Mérséklődött az élelmiszer-alapanyagok világpiaci mutatója januárban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője a fiatalok kezében van
Az élelmiszerbiztonság és -minőség nem csupán az agrárium, hanem a…
Tovább olvasom >Zöldségkonzervekkel és édességgel is segített a Bonduelle
Huszadik évéhez ért 2025-ben a Bonduelle Central Europe Kft. és…
Tovább olvasom >